Jump to content

Autoslalom NAF Stavanger. Runde 2 onsdag 8. juni

Guest Thomas Nygård

Recommended Posts

Tidspunkt ; Ons 8 Juni

påmelding ifra 17.30

Start ; 18.30

Sted : Biltilsynet på Forus

Her bør det være grunn til å ta en titt, og ikke minst heie fram avd. Stavanger sine medlemmer i MBE Motorsport.

Selvsagt kan dere og være med, da det er nybegynnerklasse også.

Vil MBE Motorsport avd. Stavanger (eller hva di nå kaller seg) servere kaffi og vaffler???

Hmm' date=' jeg begynner å ane konturene av en heller bortskjemt medlemsmasse etterhånden....

Kaffe og kaker serveres til deltakere fra MBE ved en senere anledning 8)

Autoslalom ja, har nå fått lov til å låne A-klassen av min bedre halvdel på onsdag (jippi!).

Jeg regner med at det blir kjekkere enn å se på jaffal. Er redd for at mye frustasjon kommer til å bygge seg opp når en automatigira Merce gnager med en haug av TBF'er skal rattes mellom kjeglene. Det går jo ikke an å ta en håndbrekk sladd med disse bilene engang - Aaaarrrrg !

Var gøy å kjøre i dag, selv om jeg var noe skeptisk etter synfaring av banen.

Et par heftige betongkanter gjorde at man var noe mer forsiktig på visse partier i banen.

For min del gikk det et par sekunder raskere hver runde, og med 0 riv så bekjempet jeg om ikke annet meg selv.

....og ikke minst så ble det noen førere bak meg på lista... VW Golf, BMW E 30 osv....

Ehhhh, krengemessig er den helt grei å kjøre, men de tyske vinterdekkene var ikke no særlig. Første runde hadde jeg 45psi i alle fire, etter dette reduserte jeg til 40 og kjørte betydelig senere. Camber foran er jo helt på tryne også så...... nei - bilen for være slik den er: konebil !