Guest Eivind Soltvedt Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Har ønske om å bytte radiator og ac-kondensator i min bil til større modell..Har idag den lille radiatoren med oljekjøler på siden i bilen min (90-300TE Behr radiator) og synes det kjøler for dårlig etter montering av ac-kondensator.. Har mulighet for å få tak i radiator og kondensator fra 92(?)-500E som hugges. Spørsmålene er: Er det den store utgaven i 500?Vil det passe i min? Noen med EPC? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 500 CE Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 Hogger muligens en E500 i fullt kjørbar stand i løpet av vinteren 90501874 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 innlegget er 2 år gammalt. Ny radiator er innhandlet for leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden. Og det er så stor forskjell at det ikke er verdt å prøve å få til å passe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts