Guest amorino Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Det nye 5 serie-interiøret: w211 E-klassen: Vi snakker om dyre biler og konkurrenter - men er det bare meg eller ser BMW billig ut? Grå, kjip plast og noen underlige former og vinkler? Si din mening i pollen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 E-klasse har mer klasse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 E-klasse har mer klasse! --------------------------------------------------------------------- Hei Enig med Alexander, litt skuffende å se Bmw'en slikt. Håpet på bedre konkurrent, men mercedes slår de alle Det ser kjempe stilig ut, interiøret på Bmw, men ikke når man sammenligner med E-klassen. MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Helt enig i at MB'en har mer klasse - mye mer. Men jeg synes parktronicen til BMW er hakket tøffere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 For å ikke bare rakke ned på BMW, så synes jeg at info-skjermen oppe på dashbordet var en bedre løsning enn på Mercedes. Men det må jo være et krav at skjermen er godt synlig når nesten alle bilens funksjoner skal styres via I-drive og skjermen. ellers så er Mercedes sitt dashbord både ryddigere og mere elegant enn Bayeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bamzemums Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 er vel ikke noe nytt at BMW sine dashbord ser kjipe ut sammenlignet med tilsvarende MBer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Veldig enig med Olav (takk for sist foresten), synes det er en tungvind plassering av skjerm på mercedes, med tanke på navigasjon osv. Der har BMW skjønt det! Men når det gjelder design og eleganse så er Mercedes hundrevis av mil i forveien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eddie Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Merca er penest,ser ryddig ut,meget velgjort,og ser mye mer kostbar ut! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Ooh... Dilemma. Klassiske, buede linjer? Eller rene, rette vinkler og et moderne uttrykk? Jeg liker begge på sin måte, men stemmer E-klasse. Synes 5-seriens idé er bra, men det tar seg så mye bedre ut i den nye 3-serien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tonny Solem Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Dette kan jo nesten ikke sammenlignes,utrolig at disse 2 skal konkureresier nå jeg. 211 ligger jo ett helt århundre forran. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Dette kan jo nesten ikke sammenlignes' date='utrolig at disse 2 skal konkurere sier nå jeg. [/quote']Og enda ser vi bare vranga. Utsiden på beemern er enda jævligere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Utsiden på beemern er enda jævligere. Synes ikke den ser så gal ut lenger jeg. Ihvertfall ikke i svart som "gjemmer" linjene litt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Entusiast Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Vel, om jeg hadde likt BMW 5-serie bedre hadde jeg jo valgt den i stedet for W211. Fakta er at jeg synes 5-serie har tapt seg voldsomt med nyeste generasjon og at samtidig E-klasse tok seg betraktelig opp fra W210 til W211. 5-serie er nervøs å kjøre i forhold til en E-klasse. Designet er billigpreget og mindre smakfullt synes jeg. E-klasse er en mye penere og mer lnjelekker bil. Den har betydelig høyere komfort samtidig som den er sportslig nok til å være en så stor bil. E-klasse med Avantgarde og Airmatic gjør avstanden ned til BMW 5-serie enda større. Min stemme går naturligvis til W211. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Letteste valget jeg har gjort noen gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Letteste valget jeg har gjort noen gang Da er det verre å bestemme seg med pizza-valget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Letteste valget jeg har gjort noen gang Da er det verre å bestemme seg med pizza-valget. Ja, hvem som skal bli den nye statsministeren mener du Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Letteste valget jeg har gjort noen gang Da er det verre å bestemme seg med pizza-valget. Taco! Taco! Taco! Ikke så vanskelig det vel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Grandiosa har jeg ikke spist på flere år, dessuten får dere stemme på hvem dere vil hvis dere vil bli lurt. De beholder begge to uansett. Ang. det tråden startet for: Merecedes har det peneste, MEN BMW sitt kunne blitt veldig snasent hvis de hadde skiftet ut rattet til noe mer pent og at midtkonsollen hadde blitt kledd i trepanel hele vegen ned....Men BMW skal ha skryt for sportssetene sine, de er kjempegode! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eddie Posted June 4, 2005 Share Posted June 4, 2005 Er det noen som har bilde og legge ut,har vært moro og sett bilene utvendig også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest T.A.S Posted June 11, 2005 Share Posted June 11, 2005 Begge bilene er pene. jeg faller for 5 serie interiøret. det kan være sporty og elegant, mens jeg føler at W211 E-Klasse blir bare elegant. jeg foretrekker den elegante/sportye stilen, og da E60. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts