PerW Posted May 28 Posted May 28 (edited) Har en SL (R231) 2013 (WDD2314741F016421) som er utstyrt med COMAND-APS NTG4.5. Jeg klarer ikke å få systemet til å koble seg opp mot Internett og lurer på om det er noen andre som har suksess med det. Formoder at NTG4.5 finnes i mange andre modeller fra den perioden. Jeg har Android mobil med ICE abonnement og har lagt inn ICE konfig i COMAND og mener det er riktig oppsett. Bluetooth audio streaming funker greit. Edited May 30 by PerW
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now