Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Har en SL (R231) 2013 (WDD2314741F016421) som er utstyrt med COMAND-APS NTG4.5. Jeg klarer ikke å få systemet til å koble seg opp mot Internett og lurer på om det er noen andre som har suksess med det. Formoder at NTG4.5 finnes i mange andre modeller fra den perioden. Jeg har Android mobil med ICE abonnement og har lagt inn ICE konfig i COMAND og mener det er riktig oppsett. Bluetooth audio streaming funker greit.          

 

 

1.resized.jpg

2.resized.jpg

3.resized.jpg

4.jpg

0.jpg

Edited by PerW

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...