Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Det er lenge siden jeg var aktiv i forumet, men jeg er jo her fortsatt. Jeg har S123, S124, w163 fra før, og  ettersom jeg foretrekker stasjonsvogner, fant jeg meg en brukbar S203, 2004 mod. preface. Nydelig farge,  Tanzanite mørk blå metallic, ganske rust-og ripefri, med totalovehalt M271 1.8 l kompressor motor. Den har gått bare 55000 siden den ble overhalt, etter at kamkjedet røyk, med medfølgende skader. En 22 år gammal bil er jo kke totalt feilfri, men etter min mening, veldig bra. Hentet bilen på nord-vestlandet, kjørte over 57 mil hjem, med forbruk på 0,67 l/mil, som ikke er helt gæærn't, med tanke på bilens alder og dagens drivstoffpriser.

 

Olaf

 

C-1-mod.jpg

Edited by Olaf
  • Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...