Guest amorino Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Må si at det nye instrumenthuset ser meget bra ut. Skulle likt å putta dette i w210`en min!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest som Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Er det fra W211 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Er det fra W211 ? http://www.mbentusiastklubb.com/forum/viewtopic.php?t=6169 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Må si at det nye instrumenthuset ser meget bra ut. Skulle likt å putta dette i w210`en min!!--------------------------------------------------------------------------- Hei Helt enig med det, skulle gjerne hatt den i bilen min også Framgang blir det med slike intrumenthus MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Det er så fint med den store analoge klokken. Ikke mange biler som har analoge klokker lengre. Også slipper du alle de små viserene som pleide å være på de eldre mercene. Den stiligste effekten er allikevel speedometernålen som ligger halvveis skjult bak info-skjermen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Det er så fint med den store analoge klokken. Ikke mange biler som har analoge klokker lengre. Også slipper du alle de små viserene som pleide å være på de eldre mercene. Den stiligste effekten er allikevel speedometernålen som ligger halvveis skjult bak info-skjermen. Faktisk stikker den ut fra den ytre ringen, og ikke fra under skjermen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Entusiast Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Fint instrumenthus det, selv om det er hvitt. Har et identisk et i min 320. Men jeg synes det sorte instrumentpanelet som er i Elegance også er ganske pent. Her er et bilde av et eleganceinteriør: http://cache.finn.no/mmo/car/bilkildenas/5465571_190413_1_1_2043l_2.jpg Men jeg valgte da ikke Avantgarde uten grunn. Synes Avantgarde totalt sett gir den beste pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts