Jump to content

Bilder av 123


Alexander

Recommended Posts

Gratulerer med flott bil, du er hjertelig velkommen i klubben og forumet! Fint at du har litt høyde på bilen, det er altfor mange med senkefjærer rundt omkring, de vet ikke hva de går glipp av i 80 over en 'fartsdemper'!  :lol:

 

Med vennlig hilsen, Olaf

Link to comment
Share on other sites

Kommer ikje til å senke den nei :-)

Ville jeg hatt en sportslig mb veteran hadde jeg kjøpt en 190e 16v av noe slag.

Å senke 123 syns jeg er å ødelegge konseptet med disse bilene :-)

Fint å se på , det er det.

Men blir nesten ubrukelig ;-)

Skal kunne bruke bilen året rundt hær i nordnorge på bygde veier.

Må ha litt høyde da.

Neste pri blir å få eksosn opp dær den skal være så jeg får brukt full bakkeklaring :-)

Henger 20cm for langt ned pgr feil down pipes :-)

Vises godt midt under bilen.

Tar det så fort jeg får mulighet :-)

 

 

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nesten helt enig i å holde bilen orginal høydemessig, men syns den kunne vært litt lavere forran:) Jeg så for meg 30mm senk forran.

Ja var bra du skal ta tak i eksosen, ble aldri fornøyd med akkurat det der..

Helt nytt flexirør var det også..Er man god å sveise eksos er det jo ikke noe problem å ta av kanskje 5cm av røret, da får man i den andre bolten på girkassefestet til eksosen og da skal eksosrøret ha riktig høyde. Det gamle røret var dårlig, men fulgte med bilen ved salg med litt midlertidig rep så det skal kunne brukes til nød mens man sveiser om det nye.

Link to comment
Share on other sites

Oki, har ikke fått hentet delene enda, får ta meg en railltur til mosjøn og til tjøtta nå før vintern kommer for fult.

Ang høyden så er jeg enig i at den hadde nokk vært penere med litt senk ja.

Men lar være, da den e tiltenkt bruks veteran :-)

Kjøre overalt hær på humpybumpy skitveian .

Når jeg har fått ferdigstilt amcarene og solgt dem en gang i fremtiden, blir det nokk en blosenka sec mæ v8er og store breie lave hjul

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

Hr er gode fjører jah.

Enig med deg.

Prøvd dem på flere av m3 e36ene jeg har hatt. Gode erfaringer jeg også med dem.

Kombinert gule koni og hr samt hr og bilistein.

Å hr coiler osv.

Eibach progressive er også gode.

Men hær , spesielt oppover bygda er det landcruiser og suburban veier

Hain ska få vær høg jah

Å så sku han hatt lamell diff , e ikke kvær dag det blir brøyta opp tel helsesportsenteret i øverkløft.

Dær e det btw blitt vinter nu...

Møtte en kar som kom ned i dag, han hadde godt med sny på taket fronten , og jah overalt :-)

 

Hadde dette vært en strøken 280ce...  så trur æ at dein hadde blitt sloppe ned  på bakken , å ikke brukt i vinterhalvåret.

Dog da mer en 3cm

 

Men, man vet jo aldri...

Begynner å bli fristende med bbs replika felger og 60mm senk....

Hmmm

Mulig det blir et sommer, og et vinterstuk...

Åsså fant jeg 2 strøkne sett med 14" barock felger :-)

 

Hoisan... det va en fin rød cupe :-)

 

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

 

el-rojo-mb-stern-hot-2551892320289387008.jpeg.5abbaf528ee4698e3a6164428f11d97c.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig å lese! Synes også jeg har vært heldig med den høyden. Jeg justerte både på fjærer og puter. Lurer på om det ble lave puter både foran og bak, med 50 senk til slutt. Det var 30 senk, men det ble altfor mye. Bruker H&R fjærer og Bilstein B4 foran og hydraulik bak. Justerte litt på nivåvemtilen i tillegg etter hva jeg husker

Link to comment
Share on other sites

Takk for det. Synes selv den er helt rå. Akkurat slik jeg har drømt om i mange år. Ja, fullstendig AMG kit. Alt originalt bortsett fra skjørtene, dem måtte jeg kjøpe reproduserer dessverre. Men dem er støpt fra originale skjørt. Du får lett tak i komplett reprodusert kitt nå, til rundt 5000,- i Russland. Men jeg tør ikke uttale hva jeg har brukt på det originale. Det er veldig mye mer

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...