Christian leandro Posted October 6, 2018 Share Posted October 6, 2018 Helt enig Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 Gratulerer med flott bil, du er hjertelig velkommen i klubben og forumet! Fint at du har litt høyde på bilen, det er altfor mange med senkefjærer rundt omkring, de vet ikke hva de går glipp av i 80 over en 'fartsdemper'! Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 God 123 komfort ligger i høy bil med mye gummi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 Kommer ikje til å senke den nei Ville jeg hatt en sportslig mb veteran hadde jeg kjøpt en 190e 16v av noe slag. Å senke 123 syns jeg er å ødelegge konseptet med disse bilene Fint å se på , det er det. Men blir nesten ubrukelig Skal kunne bruke bilen året rundt hær i nordnorge på bygde veier. Må ha litt høyde da. Neste pri blir å få eksosn opp dær den skal være så jeg får brukt full bakkeklaring Henger 20cm for langt ned pgr feil down pipes Vises godt midt under bilen. Tar det så fort jeg får mulighet Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 Tur til jula i bodø Kaffe pause på vågan Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 Rett vinkel... Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Absolutt nydelig! Minner meg om de første bildene av min første s123 ser helt likt ut, bortsett fra at jeg hadde en hvit s123 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Enga Posted October 20, 2018 Share Posted October 20, 2018 Nesten helt enig i å holde bilen orginal høydemessig, men syns den kunne vært litt lavere forran:) Jeg så for meg 30mm senk forran. Ja var bra du skal ta tak i eksosen, ble aldri fornøyd med akkurat det der.. Helt nytt flexirør var det også..Er man god å sveise eksos er det jo ikke noe problem å ta av kanskje 5cm av røret, da får man i den andre bolten på girkassefestet til eksosen og da skal eksosrøret ha riktig høyde. Det gamle røret var dårlig, men fulgte med bilen ved salg med litt midlertidig rep så det skal kunne brukes til nød mens man sveiser om det nye. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Oki, har ikke fått hentet delene enda, får ta meg en railltur til mosjøn og til tjøtta nå før vintern kommer for fult. Ang høyden så er jeg enig i at den hadde nokk vært penere med litt senk ja. Men lar være, da den e tiltenkt bruks veteran Kjøre overalt hær på humpybumpy skitveian . Når jeg har fått ferdigstilt amcarene og solgt dem en gang i fremtiden, blir det nokk en blosenka sec mæ v8er og store breie lave hjul Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Nokka sånt blir det om noen år. Hadde vært artig å hentet en døn strøken utenlands Fått lutt friskt blod uten rust hit på berget. Bare lavere å enorme bbs eller shmidt felger. Sikle sikle Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Enga Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Tror ikke den blir "dårlig" å kjøre med 30mm foran(Blir bare litt penere å se på) senk på dårlige veier. H&R sine fjører er veldig gode uten å gå på kompromiss med komforten i så stor grad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Hr er gode fjører jah. Enig med deg. Prøvd dem på flere av m3 e36ene jeg har hatt. Gode erfaringer jeg også med dem. Kombinert gule koni og hr samt hr og bilistein. Å hr coiler osv. Eibach progressive er også gode. Men hær , spesielt oppover bygda er det landcruiser og suburban veier Hain ska få vær høg jah Å så sku han hatt lamell diff , e ikke kvær dag det blir brøyta opp tel helsesportsenteret i øverkløft. Dær e det btw blitt vinter nu... Møtte en kar som kom ned i dag, han hadde godt med sny på taket fronten , og jah overalt Hadde dette vært en strøken 280ce... så trur æ at dein hadde blitt sloppe ned på bakken , å ikke brukt i vinterhalvåret. Dog da mer en 3cm Men, man vet jo aldri... Begynner å bli fristende med bbs replika felger og 60mm senk.... Hmmm Mulig det blir et sommer, og et vinterstuk... Åsså fant jeg 2 strøkne sett med 14" barock felger Hoisan... det va en fin rød cupe Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Enga Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Lurer på om det var Ceika de het, hadde justerbart senkesett til 123. Da kunne du hatt sommer og vinterstuk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted October 22, 2018 Share Posted October 22, 2018 Jah det hadde vært konge. Men da må jeg vel fjærne nivåreguleringen? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Enga Posted October 23, 2018 Share Posted October 23, 2018 Kan jo bare ha forran da! Syversen's sølvfargede 280TE har en fin høyde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 23, 2018 Share Posted October 23, 2018 Hyggelig å lese! Synes også jeg har vært heldig med den høyden. Jeg justerte både på fjærer og puter. Lurer på om det ble lave puter både foran og bak, med 50 senk til slutt. Det var 30 senk, men det ble altfor mye. Bruker H&R fjærer og Bilstein B4 foran og hydraulik bak. Justerte litt på nivåvemtilen i tillegg etter hva jeg husker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Hmm... Vi får se Mulig det blir 500te prosjekt Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Jeg ser jeg har skrevet feil over her. Jeg hadde 50 senk, men har nå 30senk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Oki Bilder? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Hmm... Vi får se Mulig det blir 500te prosjekt Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Spennende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Oki Bilder? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Ikke helt klar enda, men så langt ser den slik ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian leandro Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Flott bil du har dær . Amg kitt? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 31, 2018 Share Posted October 31, 2018 Takk for det. Synes selv den er helt rå. Akkurat slik jeg har drømt om i mange år. Ja, fullstendig AMG kit. Alt originalt bortsett fra skjørtene, dem måtte jeg kjøpe reproduserer dessverre. Men dem er støpt fra originale skjørt. Du får lett tak i komplett reprodusert kitt nå, til rundt 5000,- i Russland. Men jeg tør ikke uttale hva jeg har brukt på det originale. Det er veldig mye mer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wicky Posted November 10, 2018 Share Posted November 10, 2018 Dumt spørsmål sikkert men... vanskelig å få tak i originale AMG sideskjørt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 10, 2018 Share Posted November 10, 2018 Dumt spørsmål sikkert men... vanskelig å få tak i originale AMG sideskjørt? Originale er et herk å få tak på, men reproduksjon er lett (pr_tuning) på Instagram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.