Jump to content

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • 6 months later...
Posted

kaster ut ett par av den ene turbodiesel'n min au da, har dessverre ikke bilder enda av den andre..  :)

mercedes123300tdtnminogvolvo142ntilkentrune.jpg

1985mercedes123300tdtmin.jpg

240nog123hosrivrun.jpg

å ett siste bilde fra den gang hadde skilt  :P

1985mercedess123300tdtmin.jpg

dessverre ikke noe strøken bil lenger det her, men får håpe en får tid til å stelle den opp en dag.  :)

• 2 months later...
Posted

De kan komme med så mange fine senka 123er med ditt og datt av alu felger, men når man

ser en dønn strøken orginal w123, ja så er i hvert fall ikke jeg i tvil om hva som er finest! :)

Posted

De kan komme med så mange fine senka 123er med ditt og datt av alu felger, men når man

ser en dønn strøken orginal w123, ja så er i hvert fall ikke jeg i tvil om hva som er finest! :)

Orginalen står seg til evig tid vet du Jøran. Det er slik bilen er og alltid kommer til å være. Derfor er det ekstra moro å minne om hvor fin denne bilen er orginal. Alt vi gjør med bilene er jo for å sette hvårt preg på den, og alt til sin tid. Den dagen vi vil kjøre orginal stil, er det bra vi er kjent med hvordan den skal se ut orginal  :thumbright:

• 4 weeks later...
  • 1 month later...