Jump to content

Samletråd for 124-biler i markedet

Recommended Posts

Tenkte dette kunne være en samletråd for W124 biler som er til salgs i markedet. 

Her tenkte jeg at man kan legge ut aktuelle biler som er for salg. Kanskje noen andre på forumet kjenner til de aktuelle bilene? Kanskje man kan få noen råd og tips??

PS! Ikke glem å legge ved link til annonsene da :roll:

Ja, så den jeg også! Ser jo kanonbra ut. Han med den Bornitt fargede E500 i Stavanger skal jo ha 250.000,-.

Ja, men den bilen er nok i en hel annen klasse også...uskrudd, kjøre computer og veldig lite kjørt

Her er den Bornittfargede 500E´en vi prater om;

500E.JPG

MB 500E 1992 modell 106 000 km til salgs.

Bilen er helt strøken og er kjøpt ny i Norge sept.1991 hos Autostern og har hatt 2 eiere.

Jeg har hatt bilen i 10 år. Pris 250000.-

Gaute Moen Tlf: 90527100 eller mail: gmamoen@online.no

MEN HVORFOR MÅ ALT SKRIVES STORT  ?????

Sånt gjør att jeg ikke gidder å titte nærmere....

Helt enig!! Virker veldig useriøst når de ikke engang kan forskjell på store og små bokstaver :? Bortsett fra det, så ser jo bilen bare helt sykt rå ut!! Kunne godt hatt denne til arbeidsbil om vinteren 8)

Grei oljebrenner for de som ønsker. En anelse høy km kanskje...

Fin i den fargen også egentlig... ;)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13137721

tror faktisk denne har gått på lillehammer for et års tid siden. husker jeg var og kikka på den da den sto parkert. ser veldig bra ut.

Dette med 500 limited blir jeg aldri helt klok på. vart ikke disse bygget i kun 500 eksemplarer? syns jeg ser slik 500 limeted'er til salgs over alt jeg. Er jo alltid en 5-6 stykker bare i mbentusiast magazine til salgs. pen bil i allefall :D

Kolega av meg skal selge bilen sin!

Pent brukt. Tatt godt vare på!

http://www.finn.no/finn/completeviewimage?finnkode=13085029&reference=9/130/850/29_587718559.jpg&adheading=Mercedes-Benz+E-Klasse+300TE+Stasjonsvogn+1988%2C+257000+km.%2C+kr.+35.000%2C-&sid=xz8rcg_6bG0941041&adTypeId=20&WT.svl=Hovedbilde

God gammel sliter selges. nettop vært eu-kontrollert uten mangler.sommerdekk og felger nye i aug.07.piggdekk også nye ifjor.litt rust her og der.alt med nivåreg.byttet ifjor samt ny frontrute og endel bremserør

• 2 weeks later...