Jump to content

Samletråd for 116-biler i markedet


Recommended Posts

 

Helt greit at selgere smører på litt for å få mest mulig igjen for det de selger, men denne var godt over grensen for hva som bare ser dumt ut :

 

"Solgt ny i Norge og dermed fritatt for redusert annenhåndsverdi osv.."

 

 

 

 

Vel vel, alle gjør sitt beste på et eller annet måte...!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

Helt greit at selgere smører på litt for å få mest mulig igjen for det de selger, men denne var godt over grensen for hva som bare ser dumt ut :

 

"Solgt ny i Norge og dermed fritatt for redusert annenhåndsverdi osv.."

 

 

 

 

Vel vel, alle gjør sitt beste på et eller annet måte...!!

 

 

Vel. Bilen spretter jo opp og ned i pris fra dag til dag. Ene dagen koster den 88000, neste dag 150.000, og plutselig 98.000. Men alltid x antall hundrelapper, tiere og kronestykker i tillegg. Kan jo ikke være helt god denne selgeren :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Noen ganger så dukker det opp biler der man minst venter det. En gammel skolekamerat av meg postet i går bilde på Facebook av denne bilen som han skal selge:

web.jpg

web.jpg

web.jpg

web.jpg

 

Tekst som jeg fikk som beskrivelse følger (han skrev også at bilen var bremset til 350hk, men det tar jeg med en klype salt uten å ha sett motoren og slikt):

 

MB 450SE, 1974 model.

Registreringsnummer: DC47811

Understellnummer: 11603212027595

V8 Bensinmotor

Interiør av meksikansk okse skinn, farge rød.

Bilfarge:blå/grå

Felger 10/17 bak 8/17foran, EU-godkjent bil.

Diverse andre finesser. må ses :)

 

Prisantydning 60.000 kr

ring for info

 

Tlf: Kenneth Bekkely 91185558

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 

Dette er en unik mulighet folkens!! Denne står ikke lenge før den er solgt. Håper bare noen i klubben får fingen ut. Hadde det ikke vært for at jeg har nok med den 450´en jeg har, så hadde jeg kastet meg på første fly!!!  (Forresten, hadde jeg hatt penger hadde jeg nok kjøpt den uansett.... :lol:)

 

87_-541134389.jpg

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19048987

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det er rart at han som kontrollerte den gullfargede fra Haugs Bilsalg ikke reagerte på bremserøret

som nesten subber inntil felgen. En annen ting er at denne ser nylakkert ut med stensprutbeskyttelse

på hjulbuene som kan skjule mye dritt (rust). Prisen synes jeg er helt hinsides fornuft, men så

har jeg heller aldri hatt en 116.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Den var flott,nesten må ha ting :lol:

 

Den så utrolig fin ut. Gratis var den ikke men heller ikke avskrekkende dyr. Det kan bli artig å se hva den ender på. Uansett så er det kanskje billigere å kjøpe en sånn som er "ferdig" enn å bygge opp en selv. Eller hva, Charlie???

 

 

Det webastouret så interessant ut :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Denne burde kanskje noen snappe opp - hyggelig pris, pen farge, skinninteriør, ser hel og grei ut og kilometerstanden er jo beskjeden hvis den stemmer. I tillegg er det jo stas med Lorinser RS90-felgene, og dere som har peiling på styling vil kanskje også hevde at den frontspoileren er sjelden og kanskje verdt noe? Hadde den ikke stått så langt unna ville jeg ällerede vært på vei for å se på den selv...

 

Link: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20576464

 

64_1300622079.jpg

 

MVH Tore

Link to comment
Share on other sites

Den bilen der er bare helt konge! Men, hvorfor er den kjendis på finn.no?

 

Vet hva du mener med kjendis på finn.no men...Denne bilen har jeg hatt i noen år. Solgte den til Stian, som hadde den noen år.

 

Hva kan være årsaken? Er jo en knallflott bil!

 

Den er nok litt slitt + selv om det er en 5 trins er det ikke alle som vil ha manuell S-klasse.

Link to comment
Share on other sites

Den bilen der er bare helt konge! Men, hvorfor er den kjendis på finn.no?

 

Vet hva du mener med kjendis på finn.no men...Denne bilen har jeg hatt i noen år. Solgte den til Stian, som hadde den noen år.

 

Hva kan være årsaken? Er jo en knallflott bil!

 

Den er nok litt slitt + selv om det er en 5 trins er det ikke alle som vil ha manuell S-klasse.

 

.....som etter nærmere ettersyn er blitt bygget om til automat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...