Jump to content

Samletråd for 116-biler i markedet


Recommended Posts

 

 

Dette må vel være en billig inngangsbillett til W116, selv om det er litt rust.

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1969226

 

Hva var prisen på denne?

 

 

 

5.000,-  :shock: :shock: :shock:. Ikke rart den forsvant fort. Dagen etterpå lå den på Finn til 15.000,-. Der lå den ca 1 døgn før den igjen ble solgt.

 

 

Du verden... Ikke rart den forsvant fort. 5000,- må da være billig nesten uansett hvor mye rust det måtte være?

Link to comment
Share on other sites

Sjekk denne 6,9 literen som en på MBSCA-forumet skal selge!! SJEKK PRISEN :shock:!! Er jo bare mva på kjøpesummen, pluss noen tusenlapper for skilter og diverse.

 

55_-114435220.jpg

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14429455&sid=xz3cab_bVjC007527&WT.svl=Link

Nå har han satt den ned til kun 60.000,- :shock: :shock: :shock:

 

Flott bil og grei pris, men det må nok bli med drømmen denne gangen. Dog en fin drøm :)

Link to comment
Share on other sites

Det er en bil for store gutter med store lommebøker. 6,9 er ikke bare størrelsen på motoren, det er også hva du skal gange alle normale delepriser med for å vite hvor mye du må betale når du handler til denne. 8)

 

Tror nok du tok litt feil her Alexander, deleprisen ganges ikke med 6,9 men med 69. Lett å klusse med disse kommaene... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tror nok du tok litt feil her Alexander, deleprisen ganges ikke med 6,9 men med 69. Lett å klusse med disse kommaene... :lol:

 

Hehe.. Deler som er til vanlige 116 også er vel ikke så dyre, men jeg mistenker at alt som har med M100 motor å gjøre blir alt annet enn artig...

Link to comment
Share on other sites

Det der er virkelig bil for store gutter  8)

 

8) Bil for meg, hehe.

 

Det er en bil for store gutter med store lommebøker. 6,9 er ikke bare størrelsen på motoren, det er også hva du skal gange alle normale delepriser med for å vite hvor mye du må betale når du handler til denne. 8)

 

Tror nok du tok litt feil her Alexander, deleprisen ganges ikke med 6,9 men med 69. Lett å klusse med disse kommaene... :lol:

 

Det er ikke umulig. Dette har dog bare akademisk interesse meg - dyrt nok uansett  :lol:

 

Tror nok du tok litt feil her Alexander, deleprisen ganges ikke med 6,9 men med 69. Lett å klusse med disse kommaene... :lol:

 

Hehe.. Deler som er til vanlige 116 også er vel ikke så dyre, men jeg mistenker at alt som har med M100 motor å gjøre blir alt annet enn artig...

 

Artig når den fungerer som den skal, men med ikke fullt så artige priser når noe ikke fungerer som det skal  :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Samme karen som vi kjøpte vitoen av :D

 

Nå kjenner jeg ikke til historien om Vitoen din, så jeg er litt nysgjerrig på om dette er et bra eller dårlig skussmål for selgeren. Jeg har nemlig forsøkt å dingle en Cadillac foran nesen hans som bytteforslag, og dersom han skulle bite på kan det jo være greit å vite om man skal fortsette samtalene eller ta beina på ryggen og løpe...

 

MVH Tore

Link to comment
Share on other sites

Samme karen som vi kjøpte vitoen av :D

 

Nå kjenner jeg ikke til historien om Vitoen din, så jeg er litt nysgjerrig på om dette er et bra eller dårlig skussmål for selgeren. Jeg har nemlig forsøkt å dingle en Cadillac foran nesen hans som bytteforslag, og dersom han skulle bite på kan det jo være greit å vite om man skal fortsette samtalene eller ta beina på ryggen og løpe...

 

MVH Tore

Vitoen levde opp til forventningene som ble gitt på telefonen den , virka som en ærlig og seriøs fyr , han drev vist med noe båt greier.

 

Eneste som var negativt var det at han lovte at han skulle legge ved orginal fjørene til vitoen siden den er senket men de fjørene så vi ikke noe til i bilen , glemte og nevne det og...

 

Men alt i alt så virket det som en ok kar og handle bil med :D

Link to comment
Share on other sites

Samme karen som vi kjøpte vitoen av :D

 

Nå kjenner jeg ikke til historien om Vitoen din, så jeg er litt nysgjerrig på om dette er et bra eller dårlig skussmål for selgeren. Jeg har nemlig forsøkt å dingle en Cadillac foran nesen hans som bytteforslag, og dersom han skulle bite på kan det jo være greit å vite om man skal fortsette samtalene eller ta beina på ryggen og løpe...

 

MVH Tore

Vitoen levde opp til forventningene som ble gitt på telefonen den , virka som en ærlig og seriøs fyr , han drev vist med noe båt greier.

 

Eneste som var negativt var det at han lovte at han skulle legge ved orginal fjørene til vitoen siden den er senket men de fjørene så vi ikke noe til i bilen , glemte og nevne det og...

 

Men alt i alt så virket det som en ok kar og handle bil med :D

så den var solgt nå , du som kjøpte den?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...