Jump to content

MBE Nettbutikk

Guest Arne Kjøhl

Recommended Posts

• Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Jeg har prøvd en av dem selv også. Man må være veldig nøye når man tar papiret fra hverandre. Jeg har snakket med produsenten om det, og de skal prøve å få det bedre til neste ladning, som er bestilt nå.

Jeg fikk mine streamere i posten igår. Skulle montere de idag, men det var kul umulig å få av papiret. Er det jeg som gjør noe feil? Passet på at de var varme og gode, etter å ha lest her, og fjernet papiret, men flere bokstaver fulgte med, og iallefall punktum var umulig.....Disse var for utvendig montering.

Vet du Frode om det var av det nye partiet?

Jeg har prøvd en av dem selv også. Man må være veldig nøye når man tar papiret fra hverandre. Jeg har snakket med produsenten om det, og de skal prøve å få det bedre til neste ladning, som er bestilt nå.

Jeg fikk mine streamere i posten igår. Skulle montere de idag, men det var kul umulig å få av papiret. Er det jeg som gjør noe feil? Passet på at de var varme og gode, etter å ha lest her, og fjernet papiret, men flere bokstaver fulgte med, og iallefall punktum var umulig.....Disse var for utvendig montering.

Vet du Frode om det var av det nye partiet?

Jeg er litt usikker på om de er av det nye partiet. Jeg har bare hevet dem i samme eske. Jeg vet de har vært litt køddne, men jeg har selv prøvd noen av dem, og med litt tolmodighet var det fullt mulig å få dem til. Du må dra av papiret som skal løsnes i skarp vinkel, så går det greit. Poenget med varme er å få dem til å feste seg skikkelig til ruta. Det bør ikke være noe problem nå om dagen :-)

• 3 weeks later...

Hei.

Ville bare si i fra at jeg har to uker ferie nå. Siden klubben er så heldig at jeg får låne lager på jobb, så er det kun jeg som har tilgang til det. Jeg håper derfor alle som bestiller effekter smører seg med litt tolmodighet.

• 3 weeks later...

Da smører vi oss med tolmodighet  :P

Bare håper du kommer raskt til hektene igjen, og at ferien ikke tok for hardt på legemet  :lol:

• 2 weeks later...

Da smører vi oss med tolmodighet   :P

Bare håper du kommer raskt til hektene igjen, og at ferien ikke tok for hardt på legemet  :lol:

Jeg fikk omsider sendt ut alle bestillinger jeg hadde liggende i går, så de bør begynne å komme nå.

Jeg får en del spørsmål om streamere. De er litt plundrete å sette på, men ikke umulige. Det er viktig å huske at det er den ikke gjennomsiktige delen som skal bort. Bokstavene skal så sitte fast i den gjennomsiktige delen og så presses inn mot vinduet. De streamerne som kan leses er for utvendig montering, mens de som er speilvendt er for innvendig.

Det er en del som er skeptisk til utvendige streamere, men min erfaring er at de sitter meget godt. Jeg har hatt noen sittende på min i snart 4 år, som har tålt både høytrykkspyling, isskraping og ellers alt de kan utsettes for. Det eneste som har skjedd med dem er at de nok likner mer på hvite enn sølvgrå, som de en gang i tida var.

Anngående skiltholder, holderene skrues fast i bilen og de nye europa skiltene passer rett inn og sitter fast med plastklipsa i bunn på skiltholderen og uten skruer? Ser for meg at dette kan sitte dårlig forann på 124 hvor det er litt kurve på fangeren eller tar jeg feil her?

Anngående skiltholder, holderene skrues fast i bilen og de nye europa skiltene passer rett inn og sitter fast med plastklipsa i bunn på skiltholderen og uten skruer? Ser for meg at dette kan sitte dårlig forann på 124 hvor det er litt kurve på fangeren eller tar jeg feil her?

er jo en liten kurve på 210'n også... sitter bra der... kjører med nye skilter foran med MBE skiltholder osv..

er jo en liten kurve på 210'n også... sitter bra der... kjører med nye skilter foran med MBE skiltholder osv..

Sitter greit på min også.

Vi jobber med å få til en ny webshop. Den vi har nå ser ikke bra ut, og jeg har ingen informasjon om hvordan den administreres. Forhåpentlig kommer den nye i løpet av høsten.

Inntil det ber jeg alle være nøye med :

Betalingsform : Enten forskudd eller oppkrav. Oppkrav koster 60,- ekstra, men da går ting litt fortere siden jeg slipper å be økonomiansvarlig sjekke konto.

Leveringsform : "eske" og sånt er unødvendig. Det pakkes uansett i papir, men jeg vil vite om varen skal hentes hos meg på Karihaugveien 100, 1086 Oslo eller sendes med post.

Størrelser : Gensere og trøyer kommer i forskjellige størrelser. Det er viktig for meg å vite hvilken størrelse du ønsker.

Telefon/mail : Dersom det skulle være spørsmål rundt orderen er det kjekt om jeg kan kontakte deg på en mail du besvarer relativt fort, alternativt på telefon. Sørg for å skrive riktig.

Hvis alt over er fyllt inn riktig (noe det er på ca. 10% av ordrene) så er det mye enklere å få sendt ut ting riktig.

Så en helt annen sak :

Jeg får ufattelige mengder spam inn på effekt-mailen. Jeg prøver som best jeg kan å luke ut det som ikke er spam, men har du sendt meg en henvendelse uten å få svar i løpet av noen dager, så prøv å mase litt, eller send meg en PM her. Telefonnummeret mitt står flere steder, f.eks. i mb tidende, så det er bare å ringe også.

• 2 weeks later...

Vi har ganske mange t-trøyer liggende som ikke gjør noen særlig nytte på lageret.

Størrelsene M og L selges derfor ut for latterlige 50,- pr. stk

De andre trøyene selges til normal pris, dvs. 150 for én og 125 pr. stk ved bestilling på to eller flere.

I webshoppen vil det fortsatt stå 150.

• 1 month later...

W/S211 facelift har Veldig stor kurve foran, mener at det funker på denne også. Tror nesten den er på 60 grader hvis ikke jeg tenker feil vei :P

• 3 months later...
  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...