Jump to content

MBE Nettbutikk

Guest Arne Kjøhl

Recommended Posts

Problemet med de for utvendig montering (liten type) er at de er utsolgt, og har vært det en god stund nå... :(

Mas på styreformann, det ligger i hans hender å kvalitetssikre de nye nå :-)

Mine gamle har tålt tre vintere med en del isskraping, utallige ganger høytrykkspyling, inn-/utmontering av ene ruta og masse annen juling uten at de viser tegn til å ville løsne. Håper de nye er like bra.

Det er viktig å legge litt arbeid i monteringen. Ruta må rensen -skikkelig- , og nå om vinteren er det lurt å varme opp ruta før montering.

• 2 weeks later...
  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da har nye streamere kommet.

Jeg har fått 50 hvite og 50 sølvgrå.

Disse er små, for utvendig montering.

Jeg har diverse store, samt små hvite/sølvgrå for innvendig montering fra før.

(Ja Tin, jeg skal sende deg en snart! :-) )

Tar du med 2 på mandag ??? Hvite utvendig SMÅ

Tar du med 2 på mandag ??? Hvite utvendig SMÅ

Send meg ordrer på mail eller sånt 'a !

Jeg vet ikke om jeg skal på treff på mandag ennå. Skal etterhvert sørge for at det ligger litt diverse hos lokallaget.

• 2 weeks later...

Nettbutikken har vært borte fra hovedsiden en stund. Det var meningen at en ny skulle komme rett etter omleggingen, men det har vært diverse problemer med den, så inntil videre er den gamle og ikke så veldig lekre lagt tilbake.

Løp og kjøp!

Husk at alle streamere koster 50,- eller 40,- pr. stk ved bestilling av to eller flere.

Trøyer koster 150,- eller 125,- pr. stk ved bestilling av to eller flere.

Det jobbes med et lite effektlager hos lokallag Oslo. De har en utstilling med ett av hvert produkt, i tillegg er det både streamere og skiltplater der. Vi skal prøve å få noe mer dit, og også til lokallagene i Trondheim og Stavanger

Da har jeg fått på plass MBE streameren på bakruta. Strevde utrolig fælt med å fjerne beskyttelsespapiret uten at bokstavene fulgte med. Dette har jeg aldri opplevd før med de forrige jeg kjøpte av MBE. Noen som har opplevd det samme slik at vi kan gi tilbakemelding til den nye leverandøren?

Jeg stod inne i romtemperatur da jeg gjorde dette, så den kan vi ikke skylde på. Måtte sette på noen av bokstavene i etterkant pga av disse problemene, så hvis streameren forsvinner neste gang jeg vasker bilen, så kommer det en reklamasjon herfra...

Da har jeg fått på plass MBE streameren på bakruta. Strevde utrolig fælt med å fjerne beskyttelsespapiret uten at bokstavene fulgte med. Dette har jeg aldri opplevd før med de forrige jeg kjøpte av MBE. Noen som har opplevd det samme slik at vi kan gi tilbakemelding til den nye leverandøren?

Jeg stod inne i romtemperatur da jeg gjorde dette, så den kan vi ikke skylde på. Måtte sette på noen av bokstavene i etterkant pga av disse problemene, så hvis streameren forsvinner neste gang jeg vasker bilen, så kommer det en reklamasjon herfra...

Hørtes ikke bra ut. Si i fra hvordan de holder, da. Jeg er blitt lovet at de skal sitte godt. De gamle mine begynner etterhvert å bli missfarget, men de sitter som bare juling og har sitti over tre år nå. De har tålt mye høytrykk og isskraping (med plastskrape).

Alexander har testet uten problemer, og det ble også levert ut noen på mandagstreff. Har ikke hørt noe ennå. Eneste reklamasjonen jeg har hatt på streamere var en av den gamle typen, men der misstenker jeg at det var litt dårlig rengjøring på forhånd.

Jeg vasket med citrusrens på forhånd, så den saken skulle være grei!

Det tar litt tid før limet har satt seg skikkelig, så jeg skal vente litt med å vaske bilen denne gangen.

Blir spennende å høre.

Vi skal få testet på en bil til i løpet av uka og se hvordan det går.

• 1 month later...

Har vasket bilen mange ganger etter at den nye streameren ble satt på bakruta, og den viser ingen vilje til å løsne.

Desverre, for den ble litt skjev..

Det er godt å høre.

Jeg har prøvd en av dem selv også. Man må være veldig nøye når man tar papiret fra hverandre. Jeg har snakket med produsenten om det, og de skal prøve å få det bedre til neste ladning, som er bestilt nå.

Nå kommer det også innvendig sølvgrå for de som venter på disse.

Da har jeg både innvendig og utvendig hvite og sølvgrå små, samt store hvite innvendige til 50,- pr. stk (40,- pr. stk ved bestilling av 2 eller flere) og store utvendige sølvgrå / hvite (50 cm) til 100,- pr. stk.

Jeg går ut ifra at det blir solgt klubbefekter på landstreffet?

Det er meninga det, ja.

Hvis noen vil "forhåndsbestille" noe, så er det bare å sende meg en mail.

Jeg kunne tenkt meg en streamer men tror kanskje den store til å ha i bakruta blir vel stor på mitt bakvindu, så kanskje den lille blir bedre da. Håper du har med begge størrelser så jeg evt får sjekka opp det.

Synes det er mest stilig når ting er litt diskré med mindre logoer osv. når det gjelder denne typen klær...

Enig i det. På klær man skal gå rundt med til normalt bør det være stort nok til at folk skjønner hva det er snakk om, og lite nok til at man ikke ser ut som et vandrende sirkus.

Jeg skal notere meg dette med jakker bak øret, og undersøke litt hva jeg kan få til.

Hva er i tilfelle interessant, flecejakker til vår/høst-bruk, eller skikkelige vinterjakker?

er medlem i lokal NMK klubb,vi har jakker med sydd merke og navn på, fikk inn mekonomen som ene sponsor som tok mye av kostnadene med jakkene, klisje kostnaden på selve merke var da betalt fra før , tror prisen lå på Ca 500,- pr jakke.dette er jakker fra "clique shell" levert av lokal leverandør.(skogn i nord trøndelag)

er medlem i lokal NMK klubb,vi har jakker med sydd merke og navn på, fikk inn mekonomen som ene sponsor som tok mye av kostnadene med jakkene, klisje kostnaden på selve merke var da betalt fra før , tror prisen lå på Ca 500,- pr jakke.dette er jakker fra "clique shell" levert av lokal leverandør.(skogn i nord trøndelag)

Har du noe bilde av hvordan disse ser ut? Tenker da mest på hvor mye reklame det er snakk om.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...