Jump to content

MBE Nettbutikk

Guest Arne Kjøhl

Recommended Posts

Hva skal du med streamer med MBEntusiastklubb når du ikke er medlem :evil: Hvis du ikke gidder å betale noen få kroner for å være

medlem så skal du ihvertfall ikke kjøre rundt med våre merker på bilen din. :evil:

:shock: Jeg håper virkelig du tuller nå!

Tuller nei. Hvorfor skal folk kjøre rundt med våre merker når de ikke er medlemmer. Kan ikke skjønne at det er noe grunn til det. Hvis han synes at vi er noe å reklamere for så bør han i det minste melde seg inn i klubben

Trodde du spøkte, jeg.

Det er jo selvsagt tragisk at han kjører rundt og reklamerer for klubben hvis han ikke er medlem ... :roll:

• Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mulig å få tak i mb nøkkelring her? Skiltplaten passer kun til de nye skiltene' date=' er det forskjellig dim. på de gamle og de nye da?[/quote']

Desverre passer skiltplatene kun til de nye skiltene. De nye har noe annerledes mål, men jeg er ikke sikker på forskjellene.

Ønsket om nøkkelring er notert :-)

De nye skiltene er vel bare bredere tror jeg???? Uansett, vet om folk som har brukt eldre skilter og fått disse fint inn i skiltplatene. Med tanke på klubbens bredde er det sikkert masse yngre her, i allefall på forumet etter å dømme. Nøkkelbånd er sikkert en bra ting, men kanskje det blir noe dyrt? :roll:

De nye skiltene er vel bare bredere tror jeg???? Uansett' date=' vet om folk som har brukt eldre skilter og fått disse fint inn i skiltplatene. Med tanke på klubbens bredde er det sikkert masse yngre her, i allefall på forumet etter å dømme. Nøkkelbånd er sikkert en bra ting, men kanskje det blir noe dyrt? :roll:[/quote']

Alle forslag til produkter tas imot med takk! Jeg tenkte å prøve skiltplatene på skiltene mine. Det stemmer at de nye skiltene er bredere. Jeg har sett gammelt skilt i ny plate en gang, og det satt i grunnen greit nok, det. Skal teste, og ta noen bilder.

Nøkkelbånd går det faktisk en del av. :-)

Nøkkelbånd er sikkert en bra ting' date=' men kanskje det blir noe dyrt? :roll:[/quote']

Alle forslag til produkter tas imot med takk! Jeg tenkte å prøve skiltplatene på skiltene mine. Det stemmer at de nye skiltene er bredere. Jeg har sett gammelt skilt i ny plate en gang, og det satt i grunnen greit nok, det. Skal teste, og ta noen bilder.

Min feil.... Jeg tok ett raskt overblikk på Nettbutikken og så ikke nøkkelbåndene. Jeg mente at det kanskje ble litt dyrt å lage dette. Men dere har dette til salgs og det er bra. Prisen er det heller ikke noe å si på som det kanskje kunne mistolkes i mitt forrige innlegg..... :wink:

Nøkkelbånd er sikkert en bra ting' date=' men kanskje det blir noe dyrt? :roll:[/quote']

Min feil.... Jeg tok ett raskt overblikk på Nettbutikken og så ikke nøkkelbåndene. Jeg mente at det kanskje ble litt dyrt å lage dette. Men dere har dette til salgs og det er bra. Prisen er det heller ikke noe å si på som det kanskje kunne mistolkes i mitt forrige innlegg..... :wink:

Trodde du mente de var for dyre. En kan jo kanskje synes at 50,- er litt mye for et bånd og litt plastikk, men det er ikke helt gratis å få laget i stand sånt, sendt det og lagret det.

<dagens reklame> :

Jeg har selv kjøpt en av genserene (for de som kjenner meg, så var XL akkurat passe til meg). Virker veldig bra, og 250,- for en sånn genser kan ikke være dyrt. Kommer t.o.m. med stjerne :-D

• 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Fikk ei skiltplate bestilt fra MBE i dag. Kr 132,- kom regninga på. Makan til grådige frakt og oppkravpriser. Kostet mer enn varen jo. :shock: Skiltplate kr 50,- + Frakt kr 82,-Selges medlemsartikler på klubbmøtene?

Hei.

Kjenner til det her. Faktisk har du vært heldig, for de "glemte" de 15,- ekstra i _lengdetillegg_ .. Det var ikke meg i mot. Kjenner at jeg nesten får dårlig samvittighet for sånt, MEN vi har en mulighet for å forskuddsbetale varene, da betaler du kun portoen, ikke oppkravsgebyret.

For å sende 1 eller to skiltplater koster det egentlig :

Oppkrav : 60 (gikk opp fra 56 1.april)

Porto : 22

Lengdetillegg : 15

= 97,-

Heldigvis er ikke skiltplatene bittelitt tyngre. Når jeg er skikkelig gnien på mengden papir og tape, kommer pakkene med to plater på 330-340 gram. Ved 350 gram stiger portoen fra 22,- til 55,- ..  :? :?

Til alle som vil bestille fra webshoppen og ikke vil betale oppkravsgebyret kan bare skrive dette på bestillingen, så kommer nødvendig informasjon i retur.

Videre diskusjon kan kanskje tas under tråden om klubbens web-shop i hovedforumet? (ligger øverst som sticky)

Takk for svar, er jo ikke din skyld Frode. Fint at du pakket fornuftig så vekten ble minimal. Dette føyer seg inn i rekken av latterlige gebyrer som posten opererer med. Måtte betale ca. kr 100,- i fjor for at posten ikke skulle levere post en ukes tid i ferien. Makan!

Takk for svar, er jo ikke din skyld Frode. Fint at du pakket fornuftig så vekten ble minimal. Dette føyer seg inn i rekken av latterlige gebyrer som posten opererer med. Måtte betale ca. kr 100,- i fjor for at posten ikke skulle levere post en ukes tid i ferien. Makan!

Jeg vet jo det ikke er min skyld, men jeg vet jo også at det ikke er så hyggelig for mottaker å betale 97,- _ekstra_ når man har bestilt varer for en femtilapp.

Det blir såvidt jeg vet effektsalg på Gol også (Bjørn, correct me hvis jeg tar feil), så alle som skal dit og ikke har det travelt kan få ting helt fraktfritt.

Bestiller man bare noen klistremerker og forskuddsbetaler, er portoen vanligvis under 10ern.

• 2 months later...

Lite bestillinger på effekter nå på sommeren. Vi har satt opp noen tilbud som forhåpentligvis er fristende :

- Streamere. Alle til 50,- /stk. Flere enn én koster 30,- / stk.

- Trøyer : 150,- / stk. Flere enn én koster 100,- / stk.

- Porto : Handle for over 400,- så er det fritt tilsendt forutsatt forskuddsbetaling

Bestillinger gjøres enten i webshoppen, på mail til meg (effekter@mbentusiastklubb.com), på telefon (95753008), eller på PM.

Husk å oppgi størrelser, og streamere skal være stor/liten/innvendig/utvendig/sølv/hvit

Etter opprydding på lageret og hos trykkeriet har vi en del eldre nummer av MBE til "overs". Disse selges for bare 20,- pr. stk.

De vi har er følgende :

1 - 2002 (kun få igjen)

foran.jpg bak.jpg

3 - 2003

foran.jpg bak.jpg

3 - 2003 (en gang til, faktisk  :D )

foran1.jpg bak1.jpg

1 - 2004

foran.jpg bak.jpg

2 - 2004

foran.jpg bak.jpg

4 - 2004

foran.jpg bak.jpg

2 - 2005

foran.jpg bak.jpg

3 - 2005

foran.jpg bak.jpg

1 - 2006

foran.jpg bak.jpg

• 5 months later...

Gi meg et hint da... Så kjedelig å kjøre rundt uten klubbstreamer...

Du kan få kjøpe så mange store du vil :-)

Jeg jobber litt med en ny leverandør nå. Skal få en prøve ganske snart, så da ser vi om det blir bra.

• 4 weeks later...

Jeg jobber litt med en ny leverandør nå. Skal få en prøve ganske snart, så da ser vi om det blir bra.

Har dere fått inn nye streamere?

Har dere fått inn nye streamere?

Ja.

Jeg har mottatt 4 til testing. De skal testes, og hvis de funker greit, så kommer vi til å bestille flere. Har ikke glemt deg, du får beskjed så fort jeg har dem klare.

• 2 weeks later...

Finnes det bilde av disse streamerne noen plass? Kjøpte meg streamer for innvendig montering men den ble fjernet fort for å si det sånn...

Det har ligget bilder i webshoppen hele tida. Nå jobber vi med å få opp en litt bedre en.

For jeg ble ikke fornøyd med de. Så jeg håper det blir bedre med de for utvendig montering... :D

Skjønner jo godt at du ikke ble fornøyd siden du dro dem av, men hva var det du ikke var fornøyd med? Hvorfor? Hvordan burde de vært annerledes for at du skulle blitt fornøyd?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...