Jump to content

MBE Nettbutikk

Guest Arne Kjøhl

Recommended Posts

Guest Ronnie Westpold
Bestilte noe for mange måneder siden' date=' lurer på når dette kommer.[/quote']

Sikkert flere som har opplevd det samme. Dette er beklagelig. Dette er

noe jeg må ta på min kappe. Jeg har for en god stund siden varslet styret i MBE at jeg ikke har mulighet til å fortsette som Effektansvarlig i klubben.

Bakrunnen for dette er at jeg rett og slett ikke har tid lenger. De har bedt meg om å fortsette i styret til etter landstreffet, noe som jeg har sagt OK til. Det vil altså forhåpentlig vis på Landstreffet bli valgt inn en i styret som kan overta min jobb.

• 3 weeks later...
  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bestilte noe for mange måneder siden' date=' lurer på når dette kommer.[/quote']

Jeg er i gang med å sende ut nå, men jeg kan ikke huske å ha sett navnet ditt der? Send meg gjerne en PM.

Guest Espen

Jeg er i gang med å sende ut nå, men jeg kan ikke huske å ha sett navnet ditt der? Send meg gjerne en PM.

Så du er den nye rekvisitt-personen?

Så du er den nye rekvisitt-personen?

Jepp, prøver så godt jeg kan. Kan love deg at det tar bra med tid å stå på postkontoret og fylle ut en haug med pakkelapper... Heldigvis er det postkontor rett overfor lageret. (som er åpent til 17.00 fant jeg ut i går 17.05)

Guest Espen

Du burde få til en deal med jobben din ang. transport hjem til døren :D Fint for oss og fint for deg :wink:

Du burde få til en deal med jobben din ang. transport hjem til døren :D Fint for oss og fint for deg :wink:

Vel, hvis du bestiller en pall med effekter skal vi få til det :-)

Desverre blir det nok uforholdsmessig dyrt om nor-cargo skal kjøre på døra :-(

Guest Espen

Desverre blir det nok uforholdsmessig dyrt om nor-cargo skal kjøre på døra :-(

Jeg vet, men det er lov å drive med ønsketenkning :wink:

• 1 month later...

Etter laaaaaaaaaaaaaang ventetid er endelig skiltplater på lager igjen. Alle ordrer er pakket og på vei ut hvis ikke annen beskjed er gitt. Dersom noen mot formodning ikke skulle få skiltplatene sine innen rimelig tid, vennligst ta kontakt med meg på effekter@mbentusiastklubb.com .

Til alle dere andre, så er det bare å løpe og kjøpe skiltplater og alt det andre vi kan tilby.

Forskuddsbetaling kan avtales, så blir frakten litt rimeligere.

Levering i Oslo-Akershus-området kan avtales med meg.

Det er også mulig å få sakene overlevert på et mandagsmøte i Oslo etter avtale.

Etter laaaaaaaaaaaaaang ventetid er endelig skiltplater på lager igjen. Alle ordrer er pakket og på vei ut hvis ikke annen beskjed er gitt. Dersom noen mot formodning ikke skulle få skiltplatene sine innen rimelig tid, vennligst ta kontakt med meg på effekter@mbentusiastklubb.com .

Til alle dere andre, så er det bare å løpe og kjøpe skiltplater og alt det andre vi kan tilby.

Forskuddsbetaling kan avtales, så blir frakten litt rimeligere.

Levering i Oslo-Akershus-området kan avtales med meg.

Det er også mulig å få sakene overlevert på et mandagsmøte i Oslo etter avtale.

Guest Mercedes sjefen

Mulig å få tak i mb nøkkelring her? Skiltplaten passer kun til de nye skiltene, er det forskjellig dim. på de gamle og de nye da?

Guest Mercedes sjefen

Mulig å få tak i mb nøkkelring her? Skiltplaten passer kun til de nye skiltene, er det forskjellig dim. på de gamle og de nye da?

Mulig å få tak i mb nøkkelring her? Skiltplaten passer kun til de nye skiltene' date=' er det forskjellig dim. på de gamle og de nye da?[/quote']

Desverre passer skiltplatene kun til de nye skiltene. De nye har noe annerledes mål, men jeg er ikke sikker på forskjellene.

Ønsket om nøkkelring er notert :-)

Mulig å få tak i mb nøkkelring her? Skiltplaten passer kun til de nye skiltene' date=' er det forskjellig dim. på de gamle og de nye da?[/quote']

Desverre passer skiltplatene kun til de nye skiltene. De nye har noe annerledes mål, men jeg er ikke sikker på forskjellene.

Ønsket om nøkkelring er notert :-)

• 1 month later...

Må man være medlem for å bestille i nettbutikken?

Bestilte et par streamere for et halv årstidsiden, som jeg ikke har sett noe til enda. Har gått i glemmeboka, men jeg kom til å tenke på det nå..

Guest Ronnie Westpold

Bestilte et par streamere for et halv årstidsiden' date=' som jeg ikke har sett noe til enda. Har gått i glemmeboka, men jeg kom til å tenke på det nå..[/quote']

Hva skal du med streamer med MBEntusiastklubb når du ikke er medlem :evil: Hvis du ikke gidder å betale noen få kroner for å være

medlem så skal du ihvertfall ikke kjøre rundt med våre merker på bilen din. :evil:

Hva skal du med streamer med MBEntusiastklubb når du ikke er medlem :evil: Hvis du ikke gidder å betale noen få kroner for å være

medlem så skal du ihvertfall ikke kjøre rundt med våre merker på bilen din. :evil:

:shock: Jeg håper virkelig du tuller nå!

Guest Ronnie Westpold

:shock: Jeg håper virkelig du tuller nå!

Tuller nei. Hvorfor skal folk kjøre rundt med våre merker når de ikke er medlemmer. Kan ikke skjønne at det er noe grunn til det. Hvis han synes at vi er noe å reklamere for så bør han i det minste melde seg inn i klubben

Hvis han synes at vi er noe å reklamere for så bør han i det minste melde seg inn i klubben

Jeg er enig at han bør melde seg inn i klubben, men hvis han har lyst til å kjøre med MBE merke på bilen må da han få lov til det! Det er jo tross alt god reklame for klubben.

Bestilte et par streamere for et halv årstidsiden' date=' som jeg ikke har sett noe til enda. Har gått i glemmeboka, men jeg kom til å tenke på det nå..[/quote']

Så hyggelig komentar da... :(

Joda kan nok hende jeg melder meg inn, men er også medlem av andre bilklubber og det blir jo litt kroner da når man summerer alle medlems avgiftene.

Guest Bjørn Mohn

Neida, det trenger du ikke. Send en bestilling på skiltplater så får du de i posten.

Lurer du ellers på noe, så ta kontakt med meg.

Jeg har desverre ikke sett noe til den bestillingen. Jeg ser sjefen sier det er greit, så bare send en bestilling, så skal jeg få den avgårde ganske så snart.

Veldig hyggelig at du viser interesse for klubben, velkommen skal du være hvis du måtte finne på å melde deg inn etterhvert! Husk at det er redusert pris på medlemskapet nå på høsten ! :-)

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...