Guest Arne Kjøhl Posted August 6, 2004 Posted August 6, 2004 Vi syntes det var på tide at MBE også fikk sin egen nettbutikk.Vi derfor lagt ut en enkel versjon i første omgang, en større og bedre butikk vil komme etter hvert. Nettbutikk
Guest Tonny Solem Posted August 6, 2004 Posted August 6, 2004 Kjempegreier dette har jeg savnet.,så tusen takk.
Alexander Posted August 7, 2004 Posted August 7, 2004 Stilig. Synd det er enklere for meg å handle direkte fra deg framfor å bruke webshoppen...
Guest ///AMG power Posted August 7, 2004 Posted August 7, 2004 Fint,menn er ikke det mulig å få kjøpt nøkkelbånd med MB stjerne eller AMG logo på uansett så bestilte jeg nøkkelbånd med MBE logo.
Guest ///AMG power Posted August 7, 2004 Posted August 7, 2004 Hvor langt tid tar det før jeg får den etter bestillingen?
Guest ///AMG power Posted August 20, 2004 Posted August 20, 2004 Vell det har gått over 5 dager nå, menn jeg har ikke fått det ennå. Bestilte den 7aug og det er 21 idag
Alexander Posted August 21, 2004 Posted August 21, 2004 Vell det har gått over 5 dager nå' date=' menn jeg har ikke fått det ennå. Bestilte den 7aug og det er 21 idag [/quote'] Lurer fælt på hvorfor du klager på det her? Det står både telefonnummer og e-post adresse på nettbutikken...
Guest Arne Kjøhl Posted August 21, 2004 Posted August 21, 2004 Vell det har gått over 5 dager nå' date=' menn jeg har ikke fått det ennå. Bestilte den 7aug og det er 21 idag [/quote'] Du har fått en p.m.
Guest Tonny Solem Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 Vil det komme nye T-skjorter ol med Mercedesstjerna,nå som klubbenhar fått lov til å bruke den??
TEH Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 Vil det komme nye T-skjorter ol med Mercedesstjerna' date='nå som klubbenhar fått lov til å bruke den??[/quote'] Ja
Guest Trond Roald Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 Vil det komme nye T-skjorter ol med Mercedesstjerna' date='nå som klubbenhar fått lov til å bruke den??[/quote'] Ja Det høres kjempe fint ut! Da må det handles inn nye skjorter...Med Stjerne på...
Guest Arne Kjøhl Posted October 31, 2004 Posted October 31, 2004 Ny T-Skjorte med Mercedes Benz logo blir introdusert på Autofilmessa
Guest Arne Kjøhl Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 Nyheter i nettbutikken Kalender for 2005Ny T-SkjorteGenser Caps Så løp og kjøp Nettbutikk
Guest Trond Roald Posted November 9, 2004 Posted November 9, 2004 Da var bestillingen sendt!Gleder meg allerede. nye skjorter og gensere til meg og kona, pluss litt ekstra snadder til meg!kan det bli bedre?Da skal vi være klar for nye treff neste sommer
Guest C 230 Kompressor Posted December 2, 2004 Posted December 2, 2004 Er det ikke mulig å få noe av mercedes sine egne produkter inn på nettbutikken??Mercedes har veldig mange produkter som ikke er så lett å få tak i, er det ikke mulig å hente en slik katalog fra BOS å ligge ut. Vi får vel prosenter der også??
Guest C 230 Kompressor Posted December 2, 2004 Posted December 2, 2004 Fant en side med Mercedes shop.http://www.mbusa.com/brand/index.jsp ørjan
Guest Arne Kjøhl Posted December 3, 2004 Posted December 3, 2004 Større og bedre nettbutikk vil komme etterhvert.Så får vi se hva som havner i den.
Guest Ronnie Westpold Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 Vil informere de som venter på effekter og har gjort den en tid om at dette nå kommer en av de første dagene. Vi har slitt med b.l.a plassmangel så det har vært litt tungt å drive dette. Men nå gjør vi noen endringer slik at dette blir mye enklere å håndtere. Håper på forståelse for dette å beklager så mye for at noe har tatt allt for lang tid.
Guest Espen Posted January 20, 2005 Posted January 20, 2005 Vil informere de som venter på effekter og har gjort den en tid om at dette nå kommer en av de første dagene. Vi har slitt med b.l.a plassmangel så det har vært litt tungt å drive dette. Men nå gjør vi noen endringer slik at dette blir mye enklere å håndtere. Håper på forståelse for dette å beklager så mye for at noe har tatt allt for lang tid.Er lagerbeholdningen så stooor da???
Guest Ronnie Westpold Posted January 21, 2005 Posted January 21, 2005 Ja faktisk så begynner det i bli veldig mye. Tar en kjellerbod
Guest Tom A Posted May 12, 2005 Posted May 12, 2005 Bestilte noe for mange måneder siden, lurer på når dette kommer.
Recommended Posts