Guest Mercedes_Avantgarde Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Hei!Dette er jo mercedes forum, men her har vel nesten alle automatgir Broren min har en bmw 320ia 92 modell, når han rygger med bilen og stopper opp og holder bremsen inne så kommer det en slags skrapelyd, høres ut som noe som går rundt på en måte. Hva kan dette være for noe?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michael Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Broren min har også en 92 320 bmw, og han hadde også skrapelyd ved rygging og framovertrilling. Dette viste seg og være stein og smuss mellom deksel og bremseskive bak. Lyden hørtes ut som knekt hjullager og jeg så for meg mange timer i garasjen, men det var ikke verre enn dette! Håper det er like enkelt på bilen til broren din. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C220 Rieger Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Ikke at jeg er ekspert på dette området menne,det kan jo være noe i mellomakslingen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts