Frode Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Etter en nydelig dag med maling av terrasse veggen i Noredalen fikk vi for oss at vi må ta en dag å grille litt. Helgen før Gol, lørdag ettermiddag sånn i 3 tia burde passe for de fleste, eller hur...?? Espen stiller med Telt, undertegnede håper på å testkjøre tønnegrillen.... Håper dette blir en intressang samling for medlemmene i lokalag Stavanger, så gi input her på forumet om dere stiller så "reserverer" vi plass på terassen den dagen... Quote
HolgersEN Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Bler det pils udøve kvellen og elle? Trenge me stolar? så he eg 2. haga stolar eg kan ta me opp Quote
Frode Posted April 7, 2008 Author Posted April 7, 2008 De som vil ha seg et par kalde kan ta med det selvfølgelig, men det er med forbehold om været. Det blir ikke fest til langt på natt, men vi kan ha "forspell" for de som vil ut på byen senere.... Men potetkanon utgår....sist vi hadde grillfest måtte vi opp med blomster dagen der på.... det skal vi unngå denne gang... Quote
bska Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Fest uten potetkanon er ingen fest - he he he Neida, med så masse kjekke folk får kanonen heller vente til vi er på Gol.... Quote
Stian Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Ja for på Gol..... der er det ingen nesten uhell med potetkanon. Syns å huske en Crysler som var tett på å avgå med døden. Eller tilskrives det for dårlig sprit i siktekompasset? Quote
George Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 uff ja, da måtte jo noen ha overnattet til mandag for å ha kjøpt blomster Quote
Frode Posted April 7, 2008 Author Posted April 7, 2008 Forslag til aktiviteter for dagen mottas, hvis noen vil ta med sine bedre halvdeler, smårollinger eller rett og slett andre personer med eller uten interesse for MB så er det helt ok.... kan bli koselig hvis det er fint vær å hilse på nye fjes..!! Quote
George Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 vi spleiser på kull og resten ordner vi selv? er vel endel kull der oppe? Quote
Sven Håkon Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 Får håpe reparasjonen til Rørlegger George holder da... Quote
George Posted April 24, 2008 Posted April 24, 2008 hehe det var det da vi får bare la være å bruke toalettet Quote
TomB Posted April 24, 2008 Posted April 24, 2008 mange av oss er menn.. verden er vårt pissoar! Quote
Frode Posted April 25, 2008 Author Posted April 25, 2008 Det skal ligge en sekk med kull og minst en flaske tennveske. Skal sjekke det opp neste gang jeg er i dalen... Quote
George Posted April 28, 2008 Posted April 28, 2008 jeg har litt penger inntjent etter effektsalg, jeg kan jo sponse inn litt pølser og brød osv? fra MBE Stvg. holder på å skrive infoskriv, så hadde jo vært gøy med litt gratis mat så tar man med kåttelettå selv Quote
bska Posted May 19, 2008 Posted May 19, 2008 bump bump Trenger å psyke opp denne tråden litt.... Ser nå at vi får en liten down i været på tor og fred, men at det skal bli knall 15-16'C på lørdag og søndag. http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Forus/langtidsvarsel.html Hva sier fest komiten ? Quote
Sven Håkon Posted May 19, 2008 Posted May 19, 2008 På dagens grillkveld ble vi enige om å utsette dette arrangementet til en passende anledning etter Gol - ser for oss et slag sommertreff en fin dag Husk pizzakveld på mandag for siste innspurt av planlegging til Gol! Quote
bska Posted May 19, 2008 Posted May 19, 2008 Me hadde jo flotte grilling i kveld så vi kan ikke klage på serveringen jaffal Quote
Sven Håkon Posted May 19, 2008 Posted May 19, 2008 Nope, Thomas hadde jammen sørget for at vi fikk nok energi! Quote
Geggi Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Fest uten potetkanon er ingen fest - he he he Neida, med så masse kjekke folk får kanonen heller vente til vi er på Gol.... Er det "vår" kanon som er beslaglagt? http://www.aftenbladet.no/lokalt/jaeren/Potetkanon-beslaglagt-etter-naboklager-2808646.html Quote
HolgersEN Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Fest uten potetkanon er ingen fest - he he he Neida, med så masse kjekke folk får kanonen heller vente til vi er på Gol.... Er det "vår" kanon som er beslaglagt? http://www.aftenbladet.no/lokalt/jaeren/Potetkanon-beslaglagt-etter-naboklager-2808646.html "Vi" har EVO utgaven og den er ikke lik den Politiet har fått grep på.! Så er ikke "vår" de har satt klørne i..TAKK GUD FOR DET...!!! :lol: HVA skulle vi gjort uten "vår" kanon? Ikke blitt det samme uten ei potetkanon vert fall Quote
Frode Posted May 13, 2011 Author Posted May 13, 2011 Hekkan, en tråd fra 2008 gjenopplivet...hvordan fant du den Geggi....??.. Quote
Cabcruser Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Jeg gjorde meg nesten klar for grillings nå jeg he he Quote
LuckyDuck Posted May 13, 2011 Posted May 13, 2011 Jeg gjorde meg nesten klar for grillings nå jeg he he Holt på å tråkke på limpinnen jeg også Quote
Recommended Posts