TEH Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Historien om en hamster og et papprør... - «I etterpåklokskapens lys, så var det å tenne fyrstikken min store tabbe. Men jeg måtte jo prøve å få ut hamsteren». Dette fortalte Eric Tomazewski til himmelfalne doktorer på brannskadeavdelingen ved Salt Lake City sykehus. Eric Tomazewski og hans homoseksuelle partner Andrew «Kiki» Farnum ble innlagt ved akuttavdelingen etter at en seksuell lek hadde gått fryktelig galt. - «Jeg satte inn et papprør i anus og sendte Raggot, hamsteren vår, inn» forklarer Eric. Videre forteller han: - «Som vanlig ropte Kiki «Armageddon», som er vårt signal om at han hadde fått nok. Jeg prøvde da å få Raggot ut igjen, men det ville han ikke. Jeg tittet inn i røret samtidlig som jeg tente en fyrstikk. Jeg tenkte at lyset ville friste hamsteren til å komme ut igjen». Til en stum forsamling forklarte en talsmann for sykehuset i en pressekonferanse hva som skjedde videre. - «Fyrstikken antente en liten gasslomme av tarmgass. Flammen fra denne antennelsen skjøt ut av papprøret med det resultat at Tomazewskis hår tok fyr, samtidlig som han fikk kraftige brannskader i ansiktet.» - «Da gasslommen tok fyr, så antente dette også hamsterens pels og værhår. Dette satte igjen fyr på en ny og større gasslomme lenger opp i tarmen. Trykket av denne gassbrannen sendte så hamsteren ut gjennom papprøret som en kanonball». Tomazewski fikk andregrads brannsår av gassbrannen, og knakk nesebenet av hamsteren som kom flyvende ut. Farnum fikk første- og annengrads brannsår i anus og den nedre del av endetarmen. De ti mest skremmende tingene med denne historien: «Jeg satte inn et papprør i anus...» «Jeg tittet inn i røret...» (Jeg beklager, men det må jo være som å kikke inn i helvete med kikkert. Jeg hadde heller valgt å kikke på solen med kikkert selv om det gjør en blind). Den stakkars hamsteren (som må ha et forferdelig dårlig selvbilde) som ble skutt ut av ei mannsrompe. Å brekke nesa si på grunn av en hamster som blir skutt ut av en annen manns rompe og treffer deg i ansiktet. Jeg gjetter bare, men jeg tviler meget sterkt på at den hamsteren var «vårfrisk» etter å ha vært inne i Kikis «kjærlighetstunnel». At folk har slike vulkanliknende gasslommer oppe i endetarmen. At folk gjør slikt og samtidlig innrømmer det for folkene på akuttmottaket. For mitt eget vedkommende tror jeg at jeg hadde funnet på en historie om pyromaniske gjengvoldtektsmenn som har brutt seg inn i huset mitt og voldtatt meg med brennende lighterbensin, lenge før jeg hadde fortalt sannheten. Kall meg gammeldags, men jeg kan ikke forestille meg å se en doktor inn i øynene og si «Du skjønner det doktor, vi har en hamster som heter Raggot og så tok vi et papprør...» Første- og annengrads forbrenning i anus. Vil ikke dette få det brennende ubehaget ved å ha hemmorider til å virke som en velkommen avlastning? Hvordan kan noen gå ordentlig på do etter en hendelse som dette? Samtidlig frykter jeg at lukten av en brennende anus må komme på topp fem-listen av verdens verste lukter. Folk med kallenavn Kiki. Det navnet må jo være synonymt med «idiotisk mann som putter hamstere opp i rompa». Hvilket sykehus med respekt for seg selv vil holde en pressekonferanse om dette? Dette hendte i Salt Lake City... Hva er det med disse Mormonerne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Tror jeg hadde ledd meg halvt ihjæl om jeg var den doktoren de betrodde seg til.... Hehe... synes bare jeg ser hamsteret på vei ut, og dusten som forventer noe helt annet enn en firbeint, liten, brennende kanonkule. Den egentlige taperen her, må jo være nettopp Raggot the Hamster... (R.I.P. , sannsynligvis) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Se opp for løver, og det som følger med, når du er på ferie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Fokusèr på de fire små prikkene i midten av bildet i ca 30 sekunder... Så ser du på en helt blank vegg eller lignende,mens du blinker... Hvem ser du....? Ganske creepy.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Halleluja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Historien om en hamster og et papprør... - «I etterpåklokskapens lys' date=' så var det å tenne fyrstikken min store tabbe. Men jeg måtte jo prøve å få ut hamsteren». Dette fortalte Eric Tomazewski til himmelfalne doktorer på brannskadeavdelingen ved Salt Lake City sykehus. Eric Tomazewski og hans homoseksuelle partner Andrew «Kiki» Farnum ble innlagt ved akuttavdelingen etter at en seksuell lek hadde gått fryktelig galt. - «Jeg satte inn et papprør i anus og sendte Raggot, hamsteren vår, inn» forklarer Eric. Videre forteller han: - «Som vanlig ropte Kiki «Armageddon», som er vårt signal om at han hadde fått nok. Jeg prøvde da å få Raggot ut igjen, men det ville han ikke. Jeg tittet inn i røret samtidlig som jeg tente en fyrstikk. Jeg tenkte at lyset ville friste hamsteren til å komme ut igjen». Til en stum forsamling forklarte en talsmann for sykehuset i en pressekonferanse hva som skjedde videre. - «Fyrstikken antente en liten gasslomme av tarmgass. Flammen fra denne antennelsen skjøt ut av papprøret med det resultat at Tomazewskis hår tok fyr, samtidlig som han fikk kraftige brannskader i ansiktet.» - «Da gasslommen tok fyr, så antente dette også hamsterens pels og værhår. Dette satte igjen fyr på en ny og større gasslomme lenger opp i tarmen. Trykket av denne gassbrannen sendte så hamsteren ut gjennom papprøret som en kanonball». Tomazewski fikk andregrads brannsår av gassbrannen, og knakk nesebenet av hamsteren som kom flyvende ut. Farnum fikk første- og annengrads brannsår i anus og den nedre del av endetarmen. [b']De ti mest skremmende tingene med denne historien:[/b] «Jeg satte inn et papprør i anus...» «Jeg tittet inn i røret...» (Jeg beklager, men det må jo være som å kikke inn i helvete med kikkert. Jeg hadde heller valgt å kikke på solen med kikkert selv om det gjør en blind). Den stakkars hamsteren (som må ha et forferdelig dårlig selvbilde) som ble skutt ut av ei mannsrompe. Å brekke nesa si på grunn av en hamster som blir skutt ut av en annen manns rompe og treffer deg i ansiktet. Jeg gjetter bare, men jeg tviler meget sterkt på at den hamsteren var «vårfrisk» etter å ha vært inne i Kikis «kjærlighetstunnel». At folk har slike vulkanliknende gasslommer oppe i endetarmen. At folk gjør slikt og samtidlig innrømmer det for folkene på akuttmottaket. For mitt eget vedkommende tror jeg at jeg hadde funnet på en historie om pyromaniske gjengvoldtektsmenn som har brutt seg inn i huset mitt og voldtatt meg med brennende lighterbensin, lenge før jeg hadde fortalt sannheten. Kall meg gammeldags, men jeg kan ikke forestille meg å se en doktor inn i øynene og si «Du skjønner det doktor, vi har en hamster som heter Raggot og så tok vi et papprør...» Første- og annengrads forbrenning i anus. Vil ikke dette få det brennende ubehaget ved å ha hemmorider til å virke som en velkommen avlastning? Hvordan kan noen gå ordentlig på do etter en hendelse som dette? Samtidlig frykter jeg at lukten av en brennende anus må komme på topp fem-listen av verdens verste lukter. Folk med kallenavn Kiki. Det navnet må jo være synonymt med «idiotisk mann som putter hamstere opp i rompa». Hvilket sykehus med respekt for seg selv vil holde en pressekonferanse om dette? Dette hendte i Salt Lake City... Hva er det med disse Mormonerne? Hehe. Småkvalm nå, men når jeg leste dine kommentarer på slutten kunne jeg ikke annet enn le Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Hva er det med disse Mormonerne? Om vi ser bort fra historien her med en hamster på altfor gale veier, så har de jo en ålreit ordning for oss menn! Får liksom mulighet til å realisere "drømmer" uten at det blir for mye bråk innad i familien! (nudge nudge, know what I mean? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Får liksom mulighet til å realisere "drømmer" uten at det blir for mye bråk innad i familien! (nudge nudge' date=' know what I mean? )[/quote']Så det finnes gifte menn som ikke synes det følger nok bråk med EN kone? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Får liksom mulighet til å realisere "drømmer" uten at det blir for mye bråk innad i familien! (nudge nudge' date=' know what I mean? )[/quote']Så det finnes gifte menn som ikke synes det følger nok bråk med EN kone? Kvinner elsker å bråke med andre kvinner mer enn de elsker å bråke med menn! Bare å gå ut istedenfor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Steinar Lindberg Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 En kort fortalt historie om Verdens Ende, hehe.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Disse to er gull http://itpro.no/art/8330.htmlhttp://itpro.no/art/7568.html (scroll litt ned på siden) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 http://itpro.no/art/7568.html Haha! Den var virkelig morsom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 Generell humorpost detta Rimelig senkesett på markedet! http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&cPath=7&products_id=13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beckern Posted January 14, 2013 Share Posted January 14, 2013 Vet ikke om dette er rette stedet men jeg er stadig innom Finn og ser etter sommerdekke/felger og i den forbindelse dumpet jeg borti disse gromme vinterdekkene: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39213763&kwUnica= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn K Eriksen Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Vet ikke om dette er rette stedet men jeg er stadig innom Finn og ser etter sommerdekke/felger og i den forbindelse dumpet jeg borti disse gromme vinterdekkene: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39213763&kwUnica= Det er nok bare skriveleif fra selger: "4 stk Pirelli piggfrie dekk R17 245 / 45" Han mente nok å skrive: 4stk pirelli SPORfrie dekk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Are Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Strengt tatt er det vel ikke pigger der? Så han tar jo ikke feil... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Jobbintervjuet Se video Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Noen som tar camping litt mer seriøst enn andre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Ja det kan du trygt si. Tror jeg hadde droppet å ligge i 100 med det ekopasjet der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Are Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Dæven det er turen sin det! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts