Fredrik D. Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 heisann Mor har akkurat blitt en heldig eier av en C200 CDI 2008modell, men hun har ikke fått vinterhjul enda, så tenkte at jeg skulle slenge på vinterhjula mine som er fra en W203 2001mod, Er 16" 205/55-16 det er snakk om, rulleomkrets skulle vell gå bra da dt sitter 225/45-17 på 204'n nå. Men hvordan er det med ET? Veit ikke hva ET på felgene på 203'n er, annet at de er lebert på bilen fra mercedes da dn var ny. Skal jo bare være på så mor slipper å tenke på om det skulle være en dag nå som det skulle fryse på Quote
Lars-Petter Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Bare å prøve å se om de stikker for langt inn. ikke noe farlig bare de ikke tar borti noen plass. Tror ikke det skal være mye forskjell på innpress, begge er jo en c klasse. Quote
Lars U. Posted April 14, 2008 Posted April 14, 2008 ET'en på W203/S203 er lavere en på W204/S204 dermed er det ikke sikkert disse passer. det er vel også et krav om å ikke endre sporvidde mer en 15mm fra originalt vognkort. Jeg vet bestemt at nye S204 er veldig var for andre felgdimmensjoner enn de fabrikanten beskriver, da jeg selv har en slik bil selv i bestilling og holder på å finne ut hva slags felger jeg skal ha til sommerhjul. godkjente felg/dekkdimmensjoner på W203/S203 finner du her: http://www.mercedes-benz.de/content/media_library/germany/mpc_germany/de/mercedes-benz_deutschland/personenwagen/home/produkte/zubehoer/reifen_und_felgen/radreifen_kombinationen0/c-klasse/amg_typ_203_18_zoll.object-Single-MEDIA.download.tmp/C_Klasse_Typ_203_AMG_18_Zoll.pdf og godkjente felg/dekkdimmensjoner på W204/S204 finner du her: http://www.mercedes-benz.de/content/media_library/germany/mpc_germany/de/mercedes-benz_deutschland/personenwagen/home/produkte/zubehoer/reifen_und_felgen/radreifen_kombinationen0/c-klasse/amg_typ_204_pdf.object-Single-MEDIA.download.tmp/C_Klasse_Typ_204_AMG.pdf larseu Quote
Recommended Posts