Jump to content

Ta ut originalspiller..

Roger H.

Recommended Posts

Ålesund, tenkte på om noen hadde erfaring med å benytte noe annet som fungerte.

Bar MÅÅÅÅ på baksiden av cdspilleren for å se om jeg har fått de rette kablene som skal gå til cdvexleren....eller om det blir nybrukt cd spiller på meg. :? :?

Hadde en spiller i lastebilen engang, som jeg tok ut med to syltynne skrujern...

Hadde en spiller i lastebilen engang, som jeg tok ut med to syltynne skrujern...

Det har jeg også gjort, men fungerte ikke noe særlig på nyere spillere :-(

Jo det funka bra, 2 hull på hver side, satte inn skrujerna på den ene sia, trakk spilleren ut 2mm, så flytta jeg dem til andre sia, og vips..

Tenkte om noen hadde gjort noe i samme leia med 210 spilleren...

Hvis du ser på bildet av de til å ta ut radioen, har du et begrep om hva du må bruke/lage.

Hvis Thomas M er litt grei kan han lage en tegning/omriss med mål og sende på mail/post.

Da er det vel ikke vanskelig å lage en heimakopi av verktøyet.

Kunne jo også vært lagt ut på forumet, eller vil det være ulovlig?

Disse brukes vel også på klimapanelet?

ikke vet jeg, men de 2 "pinnen" er jo bare 2 pinner, hverken mer eller mindre...

resten kan jeg scanne inn med bilde av 1cm ved siden av så er du hjertlig velkommen til å lage selv...

Det gadd ikke jeg, betalte heller de 180kr eller hva det nå var for helt sett

Selv om det er vondt for dere å høre det, så er det faktisk samme verktøy til Volkswagen/Audi. De fleste bilverksteder og bilsradiosjapper bør ha liggende dette. Jeg har et sett, men er ennå lengre unna Ålesund enn Thomas. 8)