John Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Hei. prøvde å installere WIS på datan her men så fikk jeg beskjed om at jeg ikke har tilgangsrettigheter... noen som kunne forklart meg hvordan jeg fikser det ? Quote
FrodeS Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Hei. prøvde å installere WIS på datan her men så fikk jeg beskjed om at jeg ikke har tilgangsrettigheter... noen som kunne forklart meg hvordan jeg fikser det ? Hva slags versjon av WIS er det du prøver å legge inn, og har du gyldig lisens til det? Quote
John Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 WIS 2006 heter den. Var noe jeg fant på pirate bay...hehe Quote
FrodeS Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 WIS 2006 heter den. Var noe jeg fant på pirate bay...hehe Husk at WIS er et lisensiert produkt, og ikke lovlig å bruke uten lisens. WIS 2006 kan være så mangt. Det er privat-versjoner og verksted-versjoner. Quote
John Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 Okei jeg skjønner. Trur jeg legger det fra meg da isåfall, men takk for info Quote
Recommended Posts