prinsatle Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 sommerdekk sessongen nærmer seg med stormskritt her nå. MEN må få valset forskjermene mine før de blir satt på. MÅ være noen her som vet om noen som kan gjøre dette i oslo /omegn..... nå vil jeg ha på sommer hjul fort :D Quote
FrodeS Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 sommerdekk sessongen nærmer seg med stormskritt her nå. MEN må få valset forskjermene mine før de blir satt på. MÅ være noen her som vet om noen som kan gjøre dette i oslo /omegn..... nå vil jeg ha på sommer hjul fort :D Arne Snapa ordner det for deg. Han er leder i lokallag Oslo, og vet det som er verdt å vite om valsing. Ikke tror jeg det koster allverden heller. http://www.arstrading.no/ Quote
prinsatle Posted April 27, 2008 Author Posted April 27, 2008 hørte med arne men han hadde ikke tid før slutten av mai. hehe klarer jo ikke å kjøre med vinterdekk til da nei. så bestilte karen fra vase.no eller noe slikt og han kom sist helg og valset skjermene. ble helt perfekt. kan anbefalle han. en del dyrere en arne men når det haster og det ikke er noen andre som driver med dette så måtte jeg bite i det eplet så da er vel jeg egentlig ferdig med denne tråden Quote
FrodeS Posted April 28, 2008 Posted April 28, 2008 hørte med arne men han hadde ikke tid før slutten av mai. hehe klarer jo ikke å kjøre med vinterdekk til da nei. så bestilte karen fra vase.no eller noe slikt og han kom sist helg og valset skjermene. ble helt perfekt. kan anbefalle han. en del dyrere en arne men når det haster og det ikke er noen andre som driver med dette så måtte jeg bite i det eplet så da er vel jeg egentlig ferdig med denne tråden Vase.no ? Quote
Per-Erik K Posted April 28, 2008 Posted April 28, 2008 Vase.no ? Jeg tolket det dithen at det måtte være http://www.valsespesialisten.no/ Quote
prinsatle Posted April 28, 2008 Author Posted April 28, 2008 hehe bare jeg som vaser hehe stemmer det ja. valsespesialisten.no. en kar fra ålesund mener jeg Quote
Recommended Posts