Jump to content

Belanor as - Gps forhandler

Guest johnny Antonsen

Recommended Posts

Guest Johan Stub

Når du finner ut hva du skal ha kan du sjekke prisen her: http://www.tigergps.com/.

De skal være billigst i USA og er garantert mye billigere enn hva du finner i Norge. Raskt leverer de også.

Max. finne veien hjem

Guest Ivar

Det ligger ved Rygge så det er bare en svipp tur

Her er det karthttp://www.gulesider.no/gsi/map.do?spraak=1&mode=&normalId=a_10.699397_59.400887_Dilling%252C%2BRygge&zz.x=22&zz.y=8 :P

Guest Ms V-max

Du kan også prøve www.malfix.no. (Maridalsveien 35, Oslo)

Prat med Roger Wattum.

Max. Trenger Navi Før Harsewinkel

Guest Espen
:D Hei

Vil fortsatt ha meg navi så er jeg blitt anbefalt og gå til en plas son heter for (Belanor as) med adresse Dillingtoppen 15 - 1570 Dilling. Noen som vet hvor det ligger

Max. R

Originalt da eller? Kjøpte ikke du deg en GPS maskin på Coop Prix eller no' sånt?

:D Hei

Vil fortsatt ha meg navi så er jeg blitt anbefalt og gå til en plas son heter for (Belanor as) med adresse Dillingtoppen 15 - 1570 Dilling. Noen som vet hvor det ligger

Max. R

Originalt da eller? Kjøpte ikke du deg en GPS maskin på Coop Prix eller no' sånt?

Hei Espen

Joda og leverte inn driten like fort også (2 stk faktisk) bare problemer.

Og Johan

Jeg har 25 % hos Belanor så derfor ser jeg att det ikke er noe særlig og hente der desvere.

Max. monster Gps

:D Hei folkens

:D Noen som har erfaring med denne

:D Streetpilot c320.

Garmin’s nye StreetPiloter har et intuitivt touch-screen grensesnitt skapt for å gjøre navigasjon så enkel som mulig. De er kun utstyrt med to knapper; for å slå dem av/på og for å justere volum på høyttalerne. Valg av destinasjon er lettforståelig og krever bare noen få tastetrykk fra brukeren. Likevel tilbyr C-serien alle funksjoner du finner hos de dyreste, integrerte navigasjonssystemene, til en brøkdel av prisen!Du kan velge mellom en 3-D visning eller det mer tradisjonelle oversiktsbildet for navigasjon.

Du får selvfølgelig en automatisk rutekalkulasjon, med turn-by-turn stemmeguide og visuelle anvisninger til å veilede deg hele veien frem til målet ditt. Anvisningene er lette å oppfatte gjennom instrumentets to integrerte høyttalere og en krystallklar fargeskjerm. De nye StreetPilotene har interne Lithium-batterier, slik at de også kan brukes utenfor bilen, uten tilkoblet ekstern spenning. Dessuten er det mulig å skifte frontdeksel til akkurat den fargen du selv ønsker!StreetPilot c320 er lik c330, men har hele Norden ferdigprogrammert på et utskiftbart SD-kort. Hele Vest-Europa følger med på CD ROM.

Max. Navi

Guest Paul

Joda og leverte inn driten like fort også (2 stk faktisk) bare problemer.

Max. monster Gps

Sånn går det når man kjøper navigasjonsløsning fra en leverandør som ikke bruker ordentlige kart! :wink:

...eller var det kanskje hardwaren det var noe galt med, ikke kartene?

Guest Johan Stub
...eller var det kanskje hardwaren det var noe galt med' date=' ikke kartene?[/quote']

Ja, for det var ikke brukern, eller hva Johnny? :wink:

...eller var det kanskje hardwaren det var noe galt med' date=' ikke kartene?[/quote']

---------------------------------------------------------------

Hei

Hva med pioneer Avic-Xr1 da :?: eller Aic X1?

Noen kommentar eller erfaring fra disse?

Mvh

Hav

Morn du

Trodde jeg også meeeen har lånt en par andre typer og de har vært helt perfekte helle tiden så nå skifter jeg til det jeg også.

Max. R

Guest Paul

Mvh

Hav

Det blir noe helt annet enn den Medion løsningen Johnny snakket om. Avic-X1R er et fullskala navigasjonsanlegg med gyro og tachopuls i tillegg, ikke bare GPS. Den har også TMC-tuner (for land utenfor Norge hvor dette nå er aktivert).

Man kan, såvidt jeg har forstått, velge hvilken kartleverandør man vil kjøpe DVD plate fra. Spilleren er ikke låst til en leverandør.

Mvh

Hav

Det blir noe helt annet enn den Medion løsningen Johnny snakket om. Avic-X1R er et fullskala navigasjonsanlegg med gyro og tachopuls i tillegg' date=' ikke bare GPS. Den har også TMC-tuner (for land utenfor Norge hvor dette nå er aktivert).

Man kan, såvidt jeg har forstått, velge hvilken kartleverandør man vil kjøpe DVD plate fra. Spilleren er ikke låst til en leverandør.[/quote']

---------------------------------------------------------------------------------

Hei

Takk for info, jeg var bare nysgjerrig angående erfaringer :) Mn takk for infoen :wink:

Mvh

Hav