strømhaug Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 hei stjerne folk.. Har en 210 e 300 avantgard...og da jeg i dag skulle fra jobb,fikk jeg ikke rattlåsen deaktivert..jeg låste opp bilen som normalt,satte nøkkeln eller plast brikken i tenning låsen.Forventet att da skulle bli ett klikk,å ratt låsen slapp.Da skjer ingen ting....Prøvde fortvilt med nye batteri i nøkkeln,.bannskap og bønn,,men nei.. Er da bare å få bilen til caro i bodø,eller er da noen ting jeg kan prøve... Hilsen bil løs,mb eier....... Quote
strømhaug Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 Nei,egentlig ikke...da er jo elektrisk styrt ,selve låsen.da sitter en iR sender i enden av nøkkelen,som skal styre lås mekanismen.Har prøvd å dreie litt på rattet,med tanke på att da sto press på låset.... Quote
Thomas Madsen Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 ække bare litt mye dritt i mellom nøkkel og hullet da ? Quote
strømhaug Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 Nei,nøkkeln er ren,har tørket av både låsen å nøkkelen.. Quote
strømhaug Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 Har jo prøvd å rukla på rattet,for å gi låset fri vandring......er ikke no press på lås mekanismen!!!!!!!! Vet ikke om å ta av batteri speninga en 2-3min hjelper. Quote
strømhaug Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 Nei,har kunn en nøkkel ...desverre....Hadde jeg hatt en till ,kunne jeg ha utelukket nøkkel feil..i vertfall Quote
strømhaug Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 Nei,har ikke sjekka sikringene.....burde vel ha gjor da.... Quote
strømhaug Posted April 5, 2008 Author Posted April 5, 2008 Da var nøkkelen som var kaputt.Rota i bilen,til jeg fann en plast nøkkel....noe jeg alltid har trodd var en plast plate med serie nummer til låsen.Trodde ikke da va no elektronikk i den,for den er helt flat.... Satte den i låsen,klikk sa da og alt i orden..så no vet e da....da er bare å få bestilt en ny orginal nøkkel,så blir da bra.. Takk for alle innlegg,å ha en god helg alle sammen...... Quote
Recommended Posts