Rolf Åge Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Vil på stå at dette ikkje er helt etter boka: http://www.indre.no/lokale_nyheter/article3450033.ece Quote
FrodeS Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Vil på stå at dette ikkje er helt etter boka: http://www.indre.no/lokale_nyheter/article3450033.ece Det der er bare hauset opp. Må ærlig inrømme jeg ikke helt ser det store problemet, jeg. Litt på (over) kanten er det jo, men i artikkelen skriver de jo side opp og ned om hvor spinnvilt det var. Quote
CHARLIE Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Det der er bare hauset opp. Må ærlig inrømme jeg ikke helt ser det store problemet, jeg. Trodde du som er i transportbransjen kunne litt om lastesikring, Frode :shock: Quote
TomB Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 litt enig med frode her! i artikkelen der høres det jo ut som hele bilen hang i en røket stropp som bare var festa i vindusvskeren =P Quote
Alexander Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Jeg synes det ser ut som om bilen var godt festet jeg, men jeg stusser over at føreren av lastebilen ikke tenkte over at det var noen som kunne reagere på denne lasten. Quote
Thomas Madsen Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 litt enig med frode her! i artikkelen der høres det jo ut som hele bilen hang i en røket stropp som bare var festa i vindusvskeren =P Hvis du ser bildeserien så er det 2 bilder hvor bilen ikke er festet i det hele tatt, det kommer på mer og mer feste til bilen... Hadde jeg ligget bak en slik bil som ikke var festet hadde nok jeg også holdt litt lenger avstand.... Quote
TomB Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 hahaha! det siste bilde der va konge! =D i østen kan de laste! =D forøvring en fantastisk detalj at han\hun har hengt på varseltrekant nede på den bakerste bilen! =D Quote
Thomas Madsen Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 Lurer på hvor langt han hadde kommet i norge jeg... For par år siden ble en lastebil på vei til Afrika stoppet, hele førerhuset var skakt, frontruta manglet osv.. men det var ikke så farlig mente han lille afrikaneren som kjørte den, for i Afrika der gikk det ikke så fort, den skulle nemlig gå i persontrafikk i en eller annen jungel.... Meeen han kom ikke lenger gitt... Quote
Håvard Bendiksen Posted April 16, 2008 Posted April 16, 2008 Lurer på om han med de blå bilene fikk levert en eneste en uten anmerkninger for skader? Quote
Recommended Posts