Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det der er bare hauset opp. Må ærlig inrømme jeg ikke helt ser det store problemet, jeg. 

Trodde du som er i transportbransjen kunne litt om lastesikring, Frode :shock: :shock:

Posted

litt enig med frode her!

i artikkelen der høres det jo ut som hele bilen hang i en røket stropp som bare var festa i vindusvskeren =P

Posted

Jeg synes det ser ut som om bilen var godt festet jeg, men jeg stusser over at føreren av lastebilen ikke tenkte over at det var noen som kunne reagere på denne lasten.

Posted

litt enig med frode her!

i artikkelen der høres det jo ut som hele bilen hang i en røket stropp som bare var festa i vindusvskeren =P

Hvis du ser bildeserien så er det 2 bilder hvor bilen ikke er festet i det hele tatt, det kommer på mer og mer feste til bilen...

Hadde jeg ligget bak en slik bil som ikke var festet hadde nok jeg også holdt litt lenger avstand....

1207289810554_Billast001_1814613510x510r.jpg

• 2 weeks later...
Posted

hahaha!  det siste bilde der va konge! =D

i østen kan de laste! =D

forøvring en fantastisk detalj at han\hun har hengt på varseltrekant nede på den bakerste bilen! =D

Posted

Lurer på hvor langt han hadde kommet i norge jeg...  :-)

For par år siden ble en lastebil på vei til Afrika stoppet, hele førerhuset var skakt, frontruta manglet osv.. men det var ikke så farlig mente han lille afrikaneren som kjørte den, for i Afrika der gikk det ikke så fort, den skulle nemlig gå i persontrafikk i en eller annen jungel....

Meeen han kom ikke lenger gitt...