Guest kodvaag Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Ser ut som jeg kan få en 1986 300TE for 7000,- med ødelagt starter. Gjør jeg noe dumt da? Noen som vet hva en starter koster brukt ca? Den ble sveist for rust for et par år siden... Er det noe tapsprosjekt å kjøpe den da? Ser ganske fin ut egentlig. Lite utstyr, men automat & metallic i hvert fall... Eller er de bilene bare verdt vrakpanten nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 7000? Må nå være deler på den for mer enn det! Overhalt byttestarter kommer på 1500-2000 vil jeg tro om ikke M103 har noe veldig spesielle greier, hvilket jeg betviler... Kjøp bilen, bytt starter og selg den for 20-30 tusen på dagen (om den er EU-godkjent). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Hvis det er helt gale, så har du minst 15 lapper i deler på den bilen, så det trenger ikke bli et tapsprosjekt.Det begynner jo å bli endel rust pa slike "eldre" eksemplarer men selvfølgelig det finnes bra eksemplarer der og så du kan være heldig... kan jo være at han har gjort litt bra arbeid.... Kjøp den få tak i en brukt starter hos Star bildeler...tut og kjør.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Skal dra å se på den når kjerringa kommer hjem fra trening om en snau time. Ungene kan ikke sove alene... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 7000? Må nå være deler på den for mer enn det! Overhalt byttestarter kommer på 1500-2000 vil jeg tro om ikke M103 har noe veldig spesielle greier' date=' hvilket jeg betviler... Kjøp bilen, bytt starter og selg den for 20-30 tusen på dagen (om den er EU-godkjent).[/quote'] Jeg har sjekket litt til min, og der ligger det rundt samme prisen som du nevner, så det kan umulig være veldig langt unna. Jeg gir glatt 700,- for passasjersetet hvis det er riktig stoff (er vel ratt en <90, detta ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 HiHi, den så bra ut, henter den i morgen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Tør jeg spørre hvordan du finner disse bilene kodvaag Hvorfor finner jeg aldri slike gullkjøp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 420 4-speed automatic transmission 470 anti-lock braking system 550 trailer coupling 580 air conditioner 583 electric window lifters 355 antenna on rear fender 260 elimination of type sign on trunk lid (men det står 300TE der)341 additional turn signal lamps 532 - Denne finner ikke jeg ut av. 8 stk. 15" alufelger med sommer og vinterdekk. "nye" nivådempere til bak følger med, brukte fra danmark. Momo treratt, usj, selges, originalrattet skal inn! Kjørt 262 000km. Den virker veldig veldig hel og fin. Blå inni, blå utenpå, blått dashbord. Ugh. Bilen er blå metallic, veldig fin i lakken, og nå er den nyvasket også. Ikke sikkert starteren er død, batteriet er 100% dødt. Skal kjøpe et nytt batteri etter jobb i dag, så får vi se om det blir grom-vroom... Kostet meg 7500,- pluss 1200,- i påskiltningsgebyr, pluss 400,- i leie av tilhenger. Den ser finere ut enn en på AutoDB til 39000,- En del småting som er defekt, kommer med komplett liste senere, og bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Tør jeg spørre hvordan du finner disse bilene kodvaag Ser du en avskilta bil i et boligfelt, ring på og spør om den er til salgs, og by så utrolig lite at du blir flau! Så får du den kanskje! (Eller juling, hvis vedkommende har greie på priser, den som intet våger, intet vinner) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Praia Grande Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 hei , jeg er faktisk interessert i et sant 80 talls momo treratt m/boss til w124... hvis du har det enna sa send en mail da mvh hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 24, 2009 Share Posted May 24, 2009 Denne tråden er fra 2005... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts