Guest ole i Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 legger her ved noen bilder av min nye 2007 w211,e200 cdi avantgard Quote
Guest ole i Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 blir jo ikke noe bilder her noen som vet hva jeg skal gjøre for å få det til Quote
Guest 2271 Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 blir jo ikke noe bilder her noen som vet hva jeg skal gjøre for å få det til Ole I! For å kunne legge inn bilder/vedlegg/linker og slikt, er du nødt til å være betalende medlem i MB Entusiastklubb. Da får du opprettet din egen brukerprofil, med dertilhørende rettigheter. Dette for å gjøre medlemskapet i klubben litt "eksklusivt" for de som faktisk betaler for å være medlemmer. Bli gjerne medlem du å? Quote
Alexander Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Eller last bildene opp på http://www.imageshack.us/ og bruk koden du får der til å linke til bildet i posten din... det behøver du ikke være medlem for å gjøre. Quote
Recommended Posts