Frode Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Da er det tid for dugnad igjen i klubblokalene til Stavanger avd. Oppstart ca kl 1000 både lørdag og søndag, så holder vi på noen timer hver dag. Kan en stille et par timer en av dagene så er det ypperlig.!! Antrekk: arbeidsklær. Nødvendig utstyr: N/A Verktøy og utstyr ordnes på plassen. Håper så mange som mulig kan stille... Quote
George Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Har kjøpt inn 2 arbeidsspann 1 beispensel 100mm 1 pakke med 5 pensler, 25-75mm 1 rull med dekningspapp 5 liter med HEY’DI betong grunning, nok til 225 m2 4 sett med maleruller og spann og ekstra plastinnlegg 5 rørepinner 2 kosteskaft og koster 30 liter med mursitt hvit nok til 150 m2 Quote
HolgersEN Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Går alt etter planen så kommer jeg opp en av dagene også Så kan jeg bruse litt med pelsen der oppe også Quote
bska Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 he he - maling i pelsen er goe sort Satser på å sveive igang den gamle sorte hauen som står innerst i lokalet på fredag kveld. Er en viss fare for at den er litt for godt parkert, men med litt fredags-dramming blir det sikkert litt sotrøyk Håper det ikke er for mye stæsj plassert rundt forbi.... Quote
Asbjørn Fagervik Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Det dere egenlig trenger er : -Aviser, i et svært lass -Maskeringsteip -Dynamitt -Maling - En av Mr Bean film, for å se " how to paint " .. på hans måte;) Quote
Sven Håkon Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Jeg tar også turen ut i Dalen i kveld for å klargjøre /8en - forhåpentligvis kan den kjøres ned for egen maskin i morgen Quote
TomB Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 har desverre ikke muligheten til å møte gikk hjem fra jobb i dag kl 12.00! å sitter nå med 40 i feber! så tror jeg ligger strekk ut denne helga.. Quote
bska Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Da har Svenni og Bernt flytta litt rundt på museumsgjenstandene slik at de innerste klenodiene kan flyttes. Men faen og - det er ligger jo graps etter han der sjegg-nissen overalt Den hjulvispen får gutten hjem fra sjøen forterene enn..... Coupe¬Coupe'en startet som en drøm, det samme gjorde -8'en og w108'en. Så da er faktisk alle Mercene i lokalet flyttbare for egen maskin Quote
Jens Honoré Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 Da har Svenni og Bernt flytta litt rundt på museumsgjenstandene slik at de innerste klenodiene kan flyttes. Men faen og - det er ligger jo graps etter han der sjegg-nissen overalt Den hjulvispen får gutten hjem fra sjøen forterene enn..... Coupe¬Coupe'en startet som en drøm, det samme gjorde -8'en og w108'en. Så da er faktisk alle Mercene i lokalet flyttbare for egen maskin Var dette så overaskende da bernt? Det er jo tross alt stjerner i grillen på de........ Quote
bska Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Mmmmmmrrffff Jens - nja, stjerna er jo bare til pynt så..... :lol: Men, vi kom godt igang i dag. George, Svenni, Espen og meg fikk malt litt både ute og inne. Måtte skrubbe en del før vi kunne påføre murheft og maling. Og ja, måtte flytte en haug med rask, deler, motorer osv. Dagens høydepunkt var Cecilie som disket opp med skikkelig heima-mat: hjemmelagde vafler med syltetøy. Vi spiste oss godt mette alle mann, GU SÅ GODT! Ikke tvil om at den høna kommer til å bli en glitrende mor Har noen bilder, men må lade noen batterier før jeg kan overføre til PC'en. Quote
Sven Håkon Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 Utrolig gode vafler, og utrolig bra resultat så langt - jeg var oppom i Dalen en liten tur nå i kveld, og de hvite veggene forandrer virkelig inntrykket! Quote
bska Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 synes dette var ett gydd bilde - he he mer her: http://81.166.10.158/bernt/MBE/NDmaling/ Quote
George Posted April 6, 2008 Posted April 6, 2008 i dag fikk vi malt 2. strøk ute på "lekasjeveggen", samt malt resten av veggen ute så nå er hele den veggen hvit, men må ett strøk til der, spesielt rundt vinduene.. vi fikk malt toalettet, må ha ett strøk til der og, det tok ikke lang tid for å få malt det.. samt malt veggen ved bukken en gang til siden den trakk inn endel maling.. vi malte resten av kortsiden og hjørnet der hvor dreneringsrøret går, ble veldig bra.. så det må nok tas en liten økt i morgen og for å bli helt ferdig male toalett og ute, rydde på plass ting og avgjøre om vi skal male resten av lokalet og når.. Quote
Frode Posted April 7, 2008 Author Posted April 7, 2008 Det er gjort en kjempe jobb, og lokalet er ikke å kjenne igjen... som George er inne på så bør alle stille i kjeledress i kveld på mandagstreffet for det blir maling av det som står igjen som er på menyen i kveld..!!.. Quote
Mr. Nygård Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Klarte coueen seg bra ? (den er meget ømfintlig) Quote
Frode Posted April 7, 2008 Author Posted April 7, 2008 Vi fikk ordnet det slik at den nå har mer "hvitt" i metallik lakken istedet for rødt og blått så nå ser den veldig pimp my ride aktig ut med vekslende farge i sollyset.... Quote
bska Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 pluss at en gull metallic Golf henger å sogler 70cm over hekken på coupe'en .... og at mekkeplassen din er full av 1,5 tonn gamle motorer og annet rask :lol: - blir nok ei ordning med det meste etterhvert.... Quote
Frode Posted April 7, 2008 Author Posted April 7, 2008 Den hvite murmalingen henger godt på stål også Thomas, så bare gi lyd hvis du vil ha coupeen hvit.... Quote
Asbjørn Fagervik Posted April 7, 2008 Posted April 7, 2008 Jeg har fortsatt et Golf II Karosseri bak busken her hjemme, vist dere vil ha mer rot der ute=) Quote
Recommended Posts