Per-Erik K Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Skal ha nye sommerhjul til 210'en og lurer veldig på hva jeg skal kjøpe. Fant denne RS4 II felgen hos et firma i Moss i 8,5x19 ET35 med dekk til en hyggelig pris. Men blir det banning i kjerka å putte Ævvdi felger på en MB, synes egentlig det så bra ut på denne kjappe PS modden. Meninger? Quote
Stjerneglis Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Jeg mener å huske at VAG og MB har forskjellig senterhulldiameter, så litt modifisering må kanskje til. Quote
Kenneth S Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Det er flere Auda biler som bruker Brabus replica felg så kjør på. Quote
smrf Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 Siden mb har større senterdiameter, vil mb-felger passe på audier ved hjelp av en senterring. Spørs om det går andre veien Men skal ikke si at jeg er sikker på mine uttalelser om dette.. Spør Charlie Quote
TomB Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 har ikke mange replica felger så stor senterdiamater at alt kan tilpasses med ringer da? typ. uten ring er de store nok til å passe det største av det største, og det brukes senterringer for å få dem ned i innerdiamter? andre veien går vel ikke like lett nei.. med mindre du får bestilt en ring som har større innerdiameter enn ytterdiameter! sånn at selve senter faktisk vil bli større! eller ikke.. Quote
Tor Anton Posted April 2, 2008 Posted April 2, 2008 har selv vurdert disse da det ikke er mye som faller i smak uten om disse + at de er temmelig rimelige. Du må dreie opp senteret da disse er laget til auda. Men det er en grei sak. Quote
Per-Erik K Posted April 3, 2008 Author Posted April 3, 2008 Hva du enn gjør, ikke bruk bilen sånn!!!!!! Du har glemt å montere ventiler!!!!!!!!!!!!!! He he! Tror jaggu jeg har glemt hjulboltene også, gitt! Quote
Lars-Petter Posted April 3, 2008 Posted April 3, 2008 Mine sommerfelger sto på en audi, fikk dreid de til et par hundre kr tot. Quote
Recommended Posts