Jump to content

Hvilken er best?  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

Vi har nå fått en prøve på ny type streamere. Disse kan nok justeres noe.

Ser de bra ut i forhold til de gamle, eller er de gamle bedre?

streamer3.jpg

Posted

Mener sirkelen på den nye er litt for dominerende

må si meg enig i den der altså!

syns vel også kontrasten i sirkelen ble feil.

burde ikke MB vært klar, slik at den viste vinduet direkte for at dette skulle blitt noe lunde riktig?

sånn i forhold til hvordan logoen egnetlig ser ut.

Posted

Mener sirkelen på den nye er litt for dominerende

må si meg enig i den der altså!

syns vel også kontrasten i sirkelen ble feil.

burde ikke MB vært klar, slik at den viste vinduet direkte for at dette skulle blitt noe lunde riktig?

sånn i forhold til hvordan logoen egnetlig ser ut.

som sagt så er dette bare en test.

Jeg fikk akkurat bekreftet fra leverandøren at det er skjedd en liten feil. "MB" skal være gjennomsiktig inne i sirkelen. Jeg syntes også sirkelen så veldig dominerende ut, men etter å ha sett på den litt syns jeg den er fin. Dog tror jeg størrelsen på hele greia er litt stor, så det er kanskje lurt å krympe den littegrann.

Jobbet ikke klubben for å få lov til å benytte stjerna? Gikk ikke i box det?

Joda, det er i orden det. Vi har jo også en egen logo, og den ser ut som bildet jeg har lagt ut. Jeg tror det blir vanskelig å få med stjerne, klubblogo og samtidig få det til å ikke ta altfor mye plass.

Posted

ja for all del =)

ser nå at uten smileyer osv virka den forrige posten litt,

hissig? =P

men sånn er det altså ikke! kom bare med mine synspunkter på det hele =)

vil tro den blir rimelig nice med MB gjennomsiktig og litt krymp ja! =D

Posted

Jeg satte den på bilen og syntes den ser bra ut jeg. Men enig at det burde vært gjennomsiktig istedenfor påtrykket MB.

Absolutt. Jeg skal gjøre et forsøk på å skjære det ut. Tar et bilde hvis det blir vellykket.

Posted

Har et lite forslag her. Mulig dere har tenkt på det allerede?

For oss som har firedørs taxi hadde det vært fint om den var så liten at den går på trekantvinduet foran C-stolpen.

Mulig den er det allerede

Lengden ble i sin tid tilpasset trekantvinduet på 124 sedan tror jeg. Jeg testet før montering i dag, og den passer med god margin. Det vinduet er vel omtrent samme størrelse på alle? Kan ikke du måle din, så skal jeg sjekke om det stemmer?

Posted

Husk å ikke bli altfor positive, nå  :?

Jeg har skjært ut det hvite i dag. Det ble seende ganske annerledes ut, og rundingen ble mindre fremtredende.

Jeg skal få tatt et nytt bilde og lagt ut.

Posted

Sånn ser streamerne ut uten hvit "MB" :

streamer3dq6.jpg

Her har jeg skjært ut etter beste evne. Det ble naturlig nok ikke helt perfekt, men viser hvordan streamerne vil se ut.

Jeg har nullstilt avstemmingen, siden mange mente det var det hvite inni rundingen som trakk ned.

Posted

Tror det vil hjelpe ja.

Skal se om jeg tar en tur i morgen, så kan du få se den live. Den er kortere enn den gamle, men litt høyere pga. rundingen.