Aleks Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Sommeren er snart her, er dere klare til å voksing av bilen til sommeren ? Her er et tips :shock: http://www.dingz.no/php/art.php?id=517374 Quote
Lars-Petter Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 er vel slik voks man påfører får hånd.. altså, bar hånd Quote
Aleks Posted April 1, 2008 Author Posted April 1, 2008 Du bruker vel den tørre varianten. (eller sec som det heter på fransk) Haha den var god den skal oppbevares i temperet kjeller, og vendes av og til :lol: Quote
SigurdB Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 er vel nesten 100% carnuba voks i denna. her er en som er hakket bedre: http://www.vertar.com/car-care-exterior/wax-polish/zymol-royale-glaze/ merk gratis påfyll resten av livet. skal vel polere et par biler før det veier opp for prisen Quote
Håvard Bendiksen Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 Den der var helt utrolig kostbar!! Tipper jeg heller tester Meguiars metal polishen jeg har liggende Quote
ODDATLE Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 er vel nesten 100% carnuba voks i denna. her er en som er hakket bedre: http://www.vertar.com/car-care-exterior/wax-polish/zymol-royale-glaze/ merk gratis påfyll resten av livet. skal vel polere et par biler før det veier opp for prisen 7000 ogettellerannet PUND!!! Dobbel pris av hva jeg forventer er verdien på bilen min. :shock: Quote
bska Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 ... og Motor kåret biltemas voks som best in test vinner over alle de dyre & fancy innpakingene :lol: Quote
Håvard Bendiksen Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Jeg har ikke prøvd så mye forskjellig, men jeg synes nå i alle fall at Autoglym Super rOsin polish er veldig kjekk å bruke. Quote
Håvard Bendiksen Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Husker du hva resultatet av testen ble denne gangen? Jeg er åpen for det meste. Quote
Håvard Bendiksen Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Hadde vært greit å vite hvordan AutoglAm kom ut i testen. Det er i det minste et veldig greit produkt å jobbe med. Quote
Guest 1042 Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Hadde vært greit å vite hvordan AutoglAm kom ut i testen. Det er i det minste et veldig greit produkt å jobbe med. Har prøvd sonax på c-klassen nå. Tatt litt inni kriker og kroker som man ikke kommer til med stor maskin. Og jeg synes den er lettere å jobbe med enn autoglym. Quote
Håvard Bendiksen Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Er den slik som glym'en at man ikke trenger å polere vekk med en gang? Jeg testet Turtle en gang og den ble steinhard etter minutter. Var et aldri så lite mareritt å polere av. Quote
Håvard Bendiksen Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 Jeg har lurt litt på dette med voks på ruter. Det er vel ikke så dum ide det vel? Ellers finnes det jo andre stoffer man skal ha på rutene for å slippe å bruke vindusviskere.. Har aldri testet men det kan jo hende det har noe for seg. Quote
Rudi Posted May 30, 2008 Posted May 30, 2008 Flere enn meg som har prøvd Glare? Fin å jobbe med, og utrolig bra glans:D Lang holdbarhet på den og Quote
SigurdB Posted May 30, 2008 Posted May 30, 2008 har brukt meguiars NXT serien en stund nå, synes megs produkter er kjempe fine å jobbe med. støver svært lite og lette å legge på/ta av. holdbarhet på 4 måneder i allefall. venter på en pakke fra Autogeek nå med noen duragloss og optimum produkter. utrolig spent på resultatet av de Quote
Recommended Posts