Jump to content

Link til firma som pusser opp felger....

Jens Honoré

Recommended Posts

Takke takk..... Er de dyre?

Hadde mine der de tok sirka 500kr. pr. felg, da retter de felgene også, frakt kommer i tillegg

Jeg fikk en pris i dag. Hørte hva de skulle ha for å få lorinserne mine strøkne. Det var langt fra 500,- pr. felg for å si det sånn. 1250,- for "lakkering og alt som hører med"... Pr. felg.

Det var ikke min intensjon og gå mot de som vi har avtale med. Var ikke klar over sarp kaross.

Nei, for all del. Det er bare bra å få tips og erfaringer om andre også, jeg bare hinter litt om at det kan være lurt å sjekke hvem vi har avtale med. Avtalen sier 10% rabatt, så det er jo helt klart lurt å sjekke flere også. Hvis flere er flinke til å bruke avtalene, så går det kanskje an å forhandle fram bedre rabatter.

Nå  tok jeg ikke lakering av felgene, det var noen stygge merker ved felgkantene som jeg fikk fjernet + rettting. 1250 pr. felg det er blodpris  :evil:

Dekksjekk i Askim er også dyktige, snakk med Dan.tlf. 69844010

Nå  tok jeg ikke lakering av felgene, det var noen stygge merker ved felgkantene som jeg fikk fjernet + rettting. 1250 pr. felg det er blodpris  :evil:

Dekksjekk i Askim er også dyktige, snakk med Dan.tlf. 69844010

Mulig jeg roter litt, men det var dekksjekk jeg fikk den prisen av.

Fikk en grov pris på dekksjekk i dag. 3000+ moms for rep og lakk av 4 felger.

Hva er realistisk pris på frakt på disse felgene. Hvordan er det lurt å pakke de, går det på pall plass, vekt eller volum når en sender noe.

Det som er litt rart er at det ikke er noen som gjør dette i Stavanger området......eller?

Fikk en grov pris på dekksjekk i dag. 3000+ moms for rep og lakk av 4 felger.

Hva er realistisk pris på frakt på disse felgene. Hvordan er det lurt å pakke de, går det på pall plass, vekt eller volum når en sender noe.

Det som er litt rart er at det ikke er noen som gjør dette i Stavanger området......eller?

Driver ikke Morten Engstrøm omtrent med transport mellom Stavanger og Oslo da ??

Jeg kan få dem frakta til Ski ihvertfall. Derifra til Askim er det vel drøye 3 mil....

Men har jo en på jobben da som kjører forbi der hver dag...

Kan jo høre med ham om han kan ta dem med fra ski til Askim..

Kan vel ratt bruke samme veien tilbake også..