CHARLIE Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Hva er det som feiler slike folk??? Trodde virkelig ikke det gikk an å være så naive og tette i hodet :shock: http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbf_oppsl/http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/03/28/530871.html Quote
TomB Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Foreldrene ønsket ikke at hun skulle få legebehandling, men stolte på at hun ville bli helbredet av Gud. å så bra gikk det.. fatter ikke folk jeg altså Quote
Torbjørn Posted March 30, 2008 Posted March 30, 2008 Skremmende å se hvor syke enkelte folk er. Når du risikerer live til ditt barn, og henviser til GUD! Ja, da er det noe totalt manglende oppe i toppen. Og i etterkant stå å påstå at dem gjorde det rette for deres datter... nei har ikke ord. Quote
olepeder Posted March 30, 2008 Posted March 30, 2008 Tror du vil slite med å få en del av Jehovas vitner til å godta blodoverføring her i Norge også.... Quote
RuneT Posted March 30, 2008 Posted March 30, 2008 Nå har jeg 5 av sorten, men har likevel ingen å miste. Om jeg gjorde noe slikt, så håper jeg faktisk for barnas skyld at barnevernet kom og tok fra meg resten. Det som er mest bekymringsverdi er at her er to foreldre, og ingen av dem tok til vettet Men vi trenger ikke reise langt selv om dette ikke er direkte sammenlignbart: På nyhetene i går kom den om sauer som sulta og sjøldaua på en gård i nærheten her. Bortimot 30 stk døde eller nødslakta. Noen hadde vært døde i månedsvis. Dette også kan man skjønne hvis det klikker for en enslig syk bonde, men at et bonde/samboerpar kan gjøre sånt er....ja helt sykt. Tanken på at sånne har barn, gjør meg meget bekymret..... Quote
ODDATLE Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Mot uforstand kjemper selv gud(ene) forgjeves :roll: Quote
Thomas Madsen Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Tror du vil slite med å få en del av Jehovas vitner til å godta blodoverføring her i Norge også.... I Norge har dem vel ikke noe valg tilslutt, mens i USA er det anderledes.... Quote
olepeder Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Tror du vil slite med å få en del av Jehovas vitner til å godta blodoverføring her i Norge også.... I Norge har dem vel ikke noe valg tilslutt, mens i USA er det anderledes.... Nei, men å gå via midlertidig omsorgsoverdragelse er vel ikke ideelt. Men som du sier, i USA.... Quote
Thomas Madsen Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 I Norge har dem vel ikke noe valg tilslutt, mens i USA er det anderledes.... Nei, men å gå via midlertidig omsorgsoverdragelse er vel ikke ideelt. Men som du sier, i USA.... Du vet.... USA mulighetenes land..... Bush ble jo presiden mener jeg så alt er mulig... Quote
Recommended Posts