Jump to content

Blå kjølevæske ble rød .. ???

FrodeS

Recommended Posts

Kan noen forklare meg dette?

Det er samme guffa, tatt fra samme hylle, med samme dato. De var alle helt like (blå) i går kveld, men da jeg kom hjem nå, så kan ikke akkurat det samme sies. Det var ingen fotspor rundt der de sto, så det er neppe en spøkefugl heller.

blaatind.jpg

blaatind3.jpg

blaatind2.jpg

Har ingen forklaring på dette, men ikke drikk den røde!  :lol:

Hmm. Godt tips. Den blå er ok?

Skjønner ikkno, jeg. Hadde ikke trodd på det hvis jeg hadde visst 100% sikkert at alle var like knall blå i går kveld.

Caterpillar bruker rød kjølevæske, men den var nå rød før vi helte den på....

Jeg sliter med med å skille mellom blått og grønt i mørke, men er enig her- dene virker rød ja...snodig..

Det er ikke så vanskelig å se forskjell på dem nå, nei.

De var kliss like i går. Kanskje kjølevæska ikke tåler kulde før den er blandet ut? Var -13C her i dag tidlig. (selvsagt, nå som jeg venter på deler til webastoen)

Kanskje de tre andre flaskene har fortalt noe flaut om den ene flasken?? (Så har den bare rødmet litt??  :lol: :lol:)

Litt flau rett og slett. Det kan jo være, men hvor lenge pleier slike flasker å være flaue? Den var ikke kommet over det i dag tidlig i hvertfall.

Er vel tilbøyelig til å tru at det kan ha vært feil i hylla. Finnes vel både rød & blå. Rart hva man kan gjøra i farta under rådende lysforhold.

Men står det noe spec eller lignende på etiketten? Er det samme på alle fire?

Det er nøyaktig det samme på alle fire.

og alle fire var blå da jeg kjøpte dem, de var blå da de lå i bilen, de var blå da jeg tok dem ut, og de har stått 2 uker på en pall uttpå gårdsplassen og vært knall blå alle sammen.

Jeg kan garantere at jeg ikke har kjøpt 3 blå og 1 rosa.

Jeg måtte til og med krangle på prisen, for 4x1-liter var billigere enn 1X4-liter utfra hylleprisen, mens prisen på kassa var dyrere for 4x1-liter.