Joakim Røed Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Er det noen her som kjører med pinnebolter istedenfor topplokksbolter på 104 motor her? MLS pakningen jeg bestillte for en tid tilbake er endelig underveis og orginale strekkbolter er vel ikke noe særlig å bruke med den pakningen er jeg redd.... Veit at noen kjører med 12mm bolter i 12:9 kvalitet men har mest lyst til å ha pinnebolter. ARP har ihvertfall ikke noe i katalogen sin men kanskje andre motorer har bolter i samme lengde? Quote
bska Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Mener Torbjørn kjører studs på sin M104 2,8 Når det er sagt holder de originale strekkboltene meget godt så sant du holder deg unna detonasjon. Etter det jeg kjenner til kan man benytte strekkbolter til MLS pakning, det kommer hverfall jeg til å gjøre i fremtiden Quote
Torbjørn Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Jeg kjører med ARP studs ja... Funker fint det. @Joakim, fortsatt intr. i foringer? har mange liggende nå men det kan vi ta over PM Quote
Recommended Posts