Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg vil bare informere om at vi som jobber i dekkbransjen nå går inn i en av de travleste sesongene. Nå skal stort sett hele Norges befolkning skifte til sommerdekk iløpet av noen få uker. Vi får et helt vanvittig trykk på jobben. Kø fra tidlig morgen, til langt på kveld. Alle telefonene ringer konstant fra vi kommer på jobb, til vi går hjem fra jobb. 100-vis av mailer med prisforespørseler raser inn hver dag. Stablene med nye dekk og felger bare smuldrer bort, og vi selger flere tusen dekk og felger på disse ukene. Dette er helt sinnsykt gøy, men har dessverre også noen bakdeler. Vi ønsker selvsagt å yte maksimal service til hver enkelt kunde, men det er ikke alltid like lett.

Jeg vil i denne anledningen bare be dere medlemmer som handler hos meg om å ha litt forståelse for at jeg kanskje ikke er like lett å få fatt i, og kanskje ikke alltid er like flink til å svare dere på telefon eller mail.

Men jeg kan love dere at jeg skal gjøre mitt aller beste for å prøve å hjelpe dere alle!!

Posted

Lykke til med en travel sesong Charlie. Jeg var på kaffebesøk hos en venn av meg som driver et par dekksjapper her i byen i går. Der var de mest opptat av å montere vinterhjul. :D :D

For min egen del så har jeg kjørt på sommerdekk et par uker nå, og har for første gang sett varsellampa for Traction-controllen blinke de siste dagene. :D

Posted

Lykke til Charlie, kan ikke si at jeg er så veldig misunnelig altså... har vært med på det der noen ganger...

Takk takk!! Jeg synes det er skamgøy!! Full fis hele dagen! (Men det blir jo ikke rare tiden til andre ting enn jobb og søvn denne perioden.)

Posted

Joda, det er ok når det står på så lenge alt går greit. Men det var disse kundene da, mange merkelige å treffe på. Sommersesongen er bedre enn vintersesongen da. Du får selge som bare det og slå alle rekorder :D

Posted

Jeg vil bare informere om at vi som jobber i dekkbransjen nå går inn i en av de travleste sesongene. Nå skal stort sett hele Norges befolkning skifte til sommerdekk iløpet av noen få uker. Vi får et helt vanvittig trykk på jobben. Kø fra tidlig morgen, til langt på kveld. Alle telefonene ringer konstant fra vi kommer på jobb, til vi går hjem fra jobb. 100-vis av mailer med prisforespørseler raser inn hver dag. Stablene med nye dekk og felger bare smuldrer bort, og vi selger flere tusen dekk og felger på disse ukene. Dette er helt sinnsykt gøy, men har dessverre også noen bakdeler. Vi ønsker selvsagt å yte maksimal service til hver enkelt kunde, men det er ikke alltid like lett.

Jeg vil i denne anledningen bare be dere medlemmer som handler hos meg om å ha litt forståelse for at jeg kanskje ikke er like lett å få fatt i, og kanskje ikke alltid er like flink til å svare dere på telefon eller mail.

Men jeg kan love dere at jeg skal gjøre mitt aller beste for å prøve å hjelpe dere alle!!

Du må ønske deg flere kunder som meg: Kommer før sesongkjøret starter, og lar bilen stå der en ukes tid.

Men må vel ha større P-plass da kanskje..... 8)

Posted

Neida, det er bare å mase nok så fikser Charlie det meste  :lol:

Seriøst; jeg fikk hjelp av Charlie til å klemme på vinterdekkene på tirsdag, på tross av mye å gjøre og stengetid rundt hjørnet - super service likevel, ti tomler opp! :D

Posted

Neida, det er bare å mase nok så fikser Charlie det meste  :lol:

Seriøst; jeg fikk hjelp av Charlie til å klemme på vinterdekkene på tirsdag, på tross av mye å gjøre og stengetid rundt hjørnet - super service likevel, ti tomler opp! :D

Hyggelig å høre at du er fornøyd Sven Håkon!! Jeg gjør bare så godt jeg kan :wink: