Guest Hav Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Hei Jeg lurer på,hvordan får Xbox eller Playstation strøm i bilen? MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george__ Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 du må nok kjøpe deg en 12v til 220v omformer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Sjekk denne tråden, litt nede - alltid greit å søke først (selv om jeg selv er sløv der)! http://www.mbentusiastklubb.com/component/option,com_wrapper/Itemid,53/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Hei Jeg lurer på' date='hvordan får Xbox eller Playstation strøm i bilen? MvhHav[/quote']Jeg kjøpte denne: http://www.darkplanets.com/products.asp?pid=618 Sjekk eventuelt her og her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Hei Jeg lurer på' date='hvordan får Xbox eller Playstation strøm i bilen? MvhHav[/quote'] ------------------------------------------------------------------------ Hei isteden for å starte nytt tema så bare spør jg her. Hvilken anbefaler dere, Xbox ellers Ps2 slim? Har en sedan og finner ingen plass for xbox i bilen pga den er så stor! mn ps2 slim kan man legge i hanskerommet..under seten. Det er ike plass i bagasjerommet pga ombygging. Noe anbefalninger? mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Redvar Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Er det hardisk i en Ps2 da? Om ikke ser jeg ikke helt vitsen med den. X-boksen kan du jo sette inn HD og bruke til mye mere. Valgte selv X-boks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C220 Rieger Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Nei det er ikke harddisk i PS2. Ville vell valgt en PS2 med tanke på størrelsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Er det hardisk i en Ps2 da? Om ikke ser jeg ikke helt vitsen med den. X-boksen kan du jo sette inn HD og bruke til mye mere. Valgte selv X-boks.------------------------------------------- Hei Der har du problemet Xbox er mer til nytte, men pga størrelsen får den negativt syn Ps2 har bra størrelse, men selvfølgelig uten HD og litt mindre nytte av den. Ps2 kan man leve med, men hvor skal man gjøre av Xbox.. hvor kan man skjule den i en sedan bil mvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C220 Rieger Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Når man monterer Xbox/PS2 i bilen må man tenke på varme utviklingen. Ville ikke anbefalt å lagt PS2 i hanskerommet som noen sier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest som Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Tåler den rystelsene som er i en bil da, og tempen om vinteren ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2mas Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Jeg villle gått for x-box! Kommer helt ann på hva du skal bruke boksen til. Alternativet er Carputer (som det kalles), da har du også mulighet for GPS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bjørnar rekaa Posted January 17, 2006 Share Posted January 17, 2006 Hei Jeg lurer på' date='hvordan får Xbox eller Playstation strøm i bilen? MvhHav[/quote'] hei... jeg har kjøpt denne kabelen mye enklere bare plugg den i og du har strøm og billig er det.... http://www.digistore.no/product_info.php?products_id=2033 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts