Jump to content

MB CE230

Guest Joar Holn

Recommended Posts

Guest Joar Holn

Hei.

Er det noen som kan hjelpe meg, jeg har tenkt å kjøpe meg en mercedes CE230, 1988 mod som er gått 211000 km. Er det noe spesielt jeg bør se eller høre etter, den selges fra ett bilverksted å de sier den er i god stand.

Takk, joar

Det hadde vært bedre om det var bilforhandler og ikke bilverksted!!! Hvis de skal selge bilen, da er det sikkert noe som de ikke klarer å fikse eller er det noe eller flere ting som ikke er  i stand som ikke vises med det første!!!(egen erfaring altså :P)

Kjør bilen som om den var din! Kjør gjerne i en time og la bilen stå og svive i en god stund :D se på olje trykk, motorvarmen (temp.)!!

Gir.... rust...det elektroniske og mekanisme.... Se etter servicehefte selv om det er vanskelig å få det siden de på værksted har jobba med bilen selv :lol:

Hei.

Er det noen som kan hjelpe meg, jeg har tenkt å kjøpe meg en mercedes CE230, 1988 mod som er gått 211000 km. Er det noe spesielt jeg bør se eller høre etter, den selges fra ett bilverksted å de sier den er i god stand.

Takk, joar

Pass på at beltefremførere funker. Sjekk også hvordan det står til med register og kam på motoren. Sjekk selvsagt også rust her og der, og hvordan den henger sammen generelt.

Beklager..det var en bilforhandler, ikke verksted...min feil...  :D

Men jeg syntes det var veldig billig da, de skal bare ha 25 000,- å det syntes jeg var litt rart.

joar