Guest espen12345 Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Noen som kjenner til denne typen bil? Vurderer å kjøpe (selv om den sikkert ikke er så billig i drift...). Typiske problemer/feil? Takker for alle innspill.... Quote
Roger H. Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Sjekk foringer i forhjulstilling, kjør i dumpete vei og hør etter "knakke" lyder, sjekk om dørene er fixet for rust under pakningene. Sjekk om den er "fast i fisken". Er det slitte foringer på bakaxlingen så vil den "slenge/jage" litt med rompa selv på rette strekninger med fin vei. Sørg for at alt virker, et lite instrument i dashboardet kan koste skjorta... Quote
Thomas Madsen Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Også rust da... som vanlig på 210 mod.. Quote
FrodeS Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Noen som kjenner til denne typen bil? Vurderer å kjøpe (selv om den sikkert ikke er så billig i drift...). Typiske problemer/feil? Takker for alle innspill.... Jeg kjenner ikke typen bil, men litt avhengig av bruken syns jeg økt forbruk er en liten pris å betale for å ha bil som faktisk fløtter seg. Det lille jeg har sett av annonser, så er det såpass billige at man fint kan kjøpe en og koste noen (+ noen til) tusen på å bygge om til gass. Derved har man både power og driftsutgifter omtrent som en dajsel-bil. Quote
Recommended Posts