MBDesign Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Noen her inne som ville se på nystasen, så da kunne jeg like godt legge ut noen bilder av den nye Børsa mi Beige interiør, ganske delikat faktisk, kommer mer bilder fra küpen senere Quote
Fredrik B Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Se der ja! Flott bil... Har du noen planer videre med denne da? Quote
MBDesign Posted March 24, 2008 Author Posted March 24, 2008 Ja det blir jo selvfølgelig innkjøp på nye 19" skor til han da, å så skal jeg få fram eksos stussene bak på han (doble på e240) + litt mer krom her og der tenker jeg, og muligens Lorinzer vinge på bakluka, sikler på den samme som Jørn har på sin S211 E320 cdi, vi får se Se der ja! Flott bil... Har du noen planer videre med denne da? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Flott bil du har skaffet deg! Beige interiør er også helt topp Quote
MBDesign Posted March 24, 2008 Author Posted March 24, 2008 Takker og bukker Flott bil du har skaffet deg! Beige interiør er også helt topp Quote
Jørn Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Gratulerer med flott bil Skal bli artig å følge med på "dine" oppgraderinger Quote
MBDesign Posted March 24, 2008 Author Posted March 24, 2008 Takker så meget Gratulerer med flott bil Skal bli artig å følge med på "dine" oppgraderinger Quote
Stjerneglis Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Gratulerer med en nydelig bil MBDesign. Nydelig farge innvendig og utvendig også! Jeg ser det er svenske skilter på bilen. Bor du i Sverige eller har du tatt den inn derfra? Har hørt at det er ganske mye styr å eksportere fra sverige. Er dette riktig? Quote
MBDesign Posted March 25, 2008 Author Posted March 25, 2008 Takker og bukker Jeg har flyttet mitt hjem til Sverige (Lysekil), så med norsk lønn (Nordsjøarbeider) kan man leve godt her nede ved den vakre svenske skjæregården, heheh, og ikke minst, kort vei til Tyskland, hvis det skal dulles med vogna. Jeg har ikke greie på så mye om detta med eksportere fra sverige Stjerneglis, så det kan jeg desverre ikke svare deg så godt på, men hadde du det i tankene, så kan jeg jo få fisket opp noen opplysninger om det kanskje! Gratulerer med en nydelig bil MBDesign. Nydelig farge innvendig og utvendig også! Jeg ser det er svenske skilter på bilen. Bor du i Sverige eller har du tatt den inn derfra? Har hørt at det er ganske mye styr å eksportere fra sverige. Er dette riktig? Quote
Håvard Bendiksen Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Gratulerer med ny bil. Kjempefin!! Quote
Stjerneglis Posted March 27, 2008 Posted March 27, 2008 Takker og bukker Jeg har flyttet mitt hjem til Sverige (Lysekil), så med norsk lønn (Nordsjøarbeider) kan man leve godt her nede ved den vakre svenske skjæregården, heheh, og ikke minst, kort vei til Tyskland, hvis det skal dulles med vogna. Jeg har ikke greie på så mye om detta med eksportere fra sverige Stjerneglis, så det kan jeg desverre ikke svare deg så godt på, men hadde du det i tankene, så kan jeg jo få fisket opp noen opplysninger om det kanskje! Hørtes optimalt ut det der hehe! Nei det blir nok en stund til jeg bytter bil, kjører tross alt S211 jeg også! Quote
MBDesign Posted March 27, 2008 Author Posted March 27, 2008 Takker og bukker for den Håvard , ja må si jeg er kjempe fornøyd med nye bilen, og den skal dulles med, i samme kategori som den goe gamle W124`en min, som nå er solgt . Gratulerer med ny bil. Kjempefin!! Quote
MBDesign Posted April 20, 2008 Author Posted April 20, 2008 Noen her inne som ville se på nystasen, så da kunne jeg like godt legge ut noen bilder av den nye Børsa mi Beige interiør, ganske delikat faktisk, kommer mer bilder fra küpen senere Og noen nye bilder med sommerhjula på, de jeg hadde på den gamle W124`n min, det er litt smått på S211, men det får gå for i år Quote
André Posted April 20, 2008 Posted April 20, 2008 Nydelig bil! Jeg er kjempe fornøyd med min E240!!!! Quote
Recommended Posts