Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hadde jeg hatt muligheten som han, så hadde jeg gjort akkuratt det samme  :)

Og gitt fra seg muligheten til å kjøre en skikkelig MB? Tror ikke det nei 8)

Ole

Ja faktisk! Kjører da ikke MB i salt gjør man vel?  :wink: Hadde det vært slik,

så kunne MBènenenenene stått tørt og nypolert i garasjen  :D

Posted

Det er helt utrolig hvordan misunnelsen slår ut i dette landet. Bare fordi 2-3 mann flyr helikopter til hytta, så skal det forbys????? J....... idioter!!

Posted

Det er helt utrolig hvordan misunnelsen slår ut i dette landet. Bare fordi 2-3 mann flyr helikopter til hytta, så skal det forbys????? J....... idioter!!

Skjønner ikke problemet, jeg...

edit : med at folk kjører helikopeter til hytta altså. Eller hvor de nå vil kjøre henn. Hvis det stemmer som han sier at den vispen ikke bruker mer enn en liter på mila, så er det jo heller ikke noe miljøargument. Tenk det han sparer på veislitasje og omveier. Kan jo bokstavelig talt fly i luftlinje.

Posted

Typisk misunnelse. Helikopter er et meget miljøvennlig transportmiddel. Jeg bor like ved Hankø, der det er mye hytter og lite vei. Der brukes helikopter aktivt for å frakte materialer og annet utstyr til hyttene. Dermed unngår man stygge spor i terrenget etter traktorer og andre transportmidler. At det bråker litt ekstra de minuttene det står på får være en liten pris å betale. Det vil jo uansett ikke bli noe stort omfang av dette. Selv om pengene sitter løst hos enkelte vil det nok aldri bli stående helikopter foran annenhver hytte, selv på Hankø.