George Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 mandag 26. mai er det på tide med litt pizza igjen! dette blir sesongens siste pizzakveld. 26. mai er mandagen før landstreffet på Gol. her kan vi ,i tillegg til å kose oss med pizza, avklare di siste små detaljene før avreise. vel møtt hos Pizzabakeren på mariero kl 19.00. Quote
HolgersEN Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Eg komme så klart Mad må man alltid ha, og ekstra kjekt i godt lag Quote
CHARLIE Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Hmmm.... Kanskje det verste dekkrushet også har gitt seg til den tid?!?! Så da er jo jeg klar som et egg jeg også!! Quote
George Posted April 29, 2008 Author Posted April 29, 2008 skal vi ha pizzakvelden selv om vi griller på lørdagen? eller skal vi ha det som en backup i tilfelle været blir dårlig på grillinga? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 4, 2008 Posted May 4, 2008 dette blir sesongens siste pizzakveld. Sesongen har jo så vidt begynt mann Quote
George Posted May 7, 2008 Author Posted May 7, 2008 hehe, ikke lokallag sesongen etter Gol er det ferie.. slik som skoler osv Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 hehe, ikke lokallag sesongen etter Gol er det ferie.. slik som skoler osv Noe sier meg den tia går så altfor fort Usj.. Nei, får sitte å titte på klokka i ferien Quote
E220 Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 hehe, ikke lokallag sesongen etter Gol er det ferie.. slik som skoler osv Noe sier meg den tia går så altfor fort Usj.. Nei, får sitte å titte på klokka i ferien Du får skifte jobb så du får mer fri da. Gjør som meg, har nu gått hjemme å kost meg i over 2 måneder med fuld lønn å ser ut som det kan bli ennu en måned hehe Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 hehe, ikke lokallag sesongen etter Gol er det ferie.. slik som skoler osv Noe sier meg den tia går så altfor fort Usj.. Nei, får sitte å titte på klokka i ferien Du får skifte jobb så du får mer fri da. Gjør som meg, har nu gått hjemme å kost meg i over 2 måneder med fuld lønn å ser ut som det kan bli ennu en måned hehe Oi, såpass ja. Ja, hva slags jobb er det da? Samtidig, så høres det ut som du jobber ganske mye, da du først jobber å da, så vet ikke jeg Quote
E220 Posted May 7, 2008 Posted May 7, 2008 hehe, ikke lokallag sesongen etter Gol er det ferie.. slik som skoler osv Noe sier meg den tia går så altfor fort Usj.. Nei, får sitte å titte på klokka i ferien Du får skifte jobb så du får mer fri da. Gjør som meg, har nu gått hjemme å kost meg i over 2 måneder med fuld lønn å ser ut som det kan bli ennu en måned hehe Oi, såpass ja. Ja, hva slags jobb er det da? Samtidig, så høres det ut som du jobber ganske mye, da du først jobber å da, så vet ikke jeg Jobber mye når jeg først jobber ja, men får da å godt betalt hehe, men siden det stort set er offshore er det opp til meg sjøl om jeg vil ha mye fri(4uker) mellom turene eller mindre fri å mer kronasje. Men er jo greit å gå hjemme med dette været hehe plenty av kalde pils på lager vet du. Quote
Sven Håkon Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Husk pizzakveld i dag, hvor det blant annet skal diskuteres nærmere vedr. turen opp/ned til Gol Quote
bska Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 må bakke ut i dag, er noe møtegreier ang leirskole for minstemann fint om dere slenger ut konklusjonene her Quote
Frode Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Kommer ikke i kveld, har viktige oppgaver som må løses før avreise fredag morgen.... Quote
HolgersEN Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Pingler Jeg som skal ha med grombil i dag til og med, så kommer du ikke Quote
bska Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Røyskatten visst du kan lokke med noe som spinner på 3dje blir du prioritert dersom ikke utgår det med ett stort jesp ja ja, jeg skal hente hengslen til A-klassen ila uka Quote
Sven Håkon Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Hehe, er det noen av dem som skal kjøre i samlet flokk som kan stille i det hele tatt? Selv kan jeg ikke være mer enn en drøy time.. Quote
HolgersEN Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Var jo ingen som kom Kom ikke du da?? Vist f... kom jeg, men ble skuffa da ingen andre kom, trodde vi skulle planlegge litt anngående Gol turen jeg... men men Quote
Sven Håkon Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Jeg hadde planer om å dukke opp, men snublet over en spontan grillings+øl på veien... Quote
Thomas Madsen Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Jeg hadde planer om å dukke opp, men snublet over en spontan grillings+øl på veien... Var det øllen eller Grillen du snublet ? Quote
Sven Håkon Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Det var nok begge deler ja - sånn er det med så digre føtter som jeg har... Quote
Frode Posted May 27, 2008 Posted May 27, 2008 Eg komme innom å trøste deg i løpet av dagen Terje..... Sånn i ettertid så ser jeg jo at vi burde avlyst når interessen var som den var...... men jeg fikk gjort det jeg skulle og er egentlig veldig fornøyd.... Som Henning Solberg så elegant uttalte: "But but, it`s not only only"....... =D> Quote
Recommended Posts