Jump to content

Recommended Posts

Posted

mandag 26. mai er det på tide med litt pizza igjen!

dette blir sesongens siste pizzakveld.

26. mai er mandagen før landstreffet på Gol. her kan vi ,i tillegg til å kose oss med pizza, avklare di siste små detaljene før avreise.

vel møtt hos Pizzabakeren på mariero kl 19.00.

• 1 month later...
Posted

hehe, ikke lokallag sesongen :) etter Gol er det ferie.. slik som skoler osv  :lol:

Noe sier meg den tia går så altfor fort  :? Usj.. Nei, får sitte å titte på klokka i ferien  :lol:

Du får skifte jobb så du får mer fri da. Gjør som meg, har nu gått hjemme å kost meg i over 2 måneder med fuld lønn å ser ut som det kan bli ennu en måned hehe

Posted

hehe, ikke lokallag sesongen :) etter Gol er det ferie.. slik som skoler osv  :lol:

Noe sier meg den tia går så altfor fort  :? Usj.. Nei, får sitte å titte på klokka i ferien  :lol:

Du får skifte jobb så du får mer fri da. Gjør som meg, har nu gått hjemme å kost meg i over 2 måneder med fuld lønn å ser ut som det kan bli ennu en måned hehe

Oi, såpass ja. Ja, hva slags jobb er det da? Samtidig, så høres det ut som du jobber

ganske mye, da du først jobber å da, så vet ikke jeg  :lol:

Posted

Oi, såpass ja. Ja, hva slags jobb er det da? Samtidig, så høres det ut som du jobber

ganske mye, da du først jobber å da, så vet ikke jeg  :lol:

Jobber mye når jeg først jobber ja, men får da å godt betalt hehe, men siden det stort set er offshore er det opp til meg sjøl om jeg vil ha mye fri(4uker) mellom turene eller mindre fri å mer kronasje. Men er jo greit å gå hjemme med dette været hehe plenty av kalde pils på lager vet du.

• 3 weeks later...
Posted

Røyskatten

visst du kan lokke med noe som spinner på 3dje blir du prioritert

dersom ikke utgår det med ett stort jesp  :lol:

ja ja, jeg skal hente hengslen til A-klassen ila uka

Posted

Var jo ingen som kom :(

Kom ikke du da??

Vist f... kom jeg, men ble skuffa da ingen andre kom, trodde vi skulle planlegge litt anngående Gol turen jeg... men men :(

Posted

Eg komme innom å trøste deg i løpet av dagen Terje..... :lol:

Sånn i ettertid så ser jeg jo at vi burde avlyst når interessen var som den var...... men jeg fikk gjort det jeg skulle og er egentlig veldig fornøyd.... :P 8)

Som Henning Solberg så elegant uttalte: "But but, it`s not only only"....... :mrgreen: =D>