MortenE Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 Har fått ett merkelig problem. Girvelgeren lar seg ikke bevege sideveis ut av "D" og nedover 4-3-2-1. Dette er en W140 med 722.6 kasse. Sperrefunksjonen ut av "P" fungerer helt normalt og girkassen girer som den skal. "Winter" og "Standard" funksjonen fungerer og helt som den skal. Finnes det noen sperrer utenom P på disse bilene? Jeg har ikke tenkt å bruke noe særlig makt for å teste, men det føles likt som om en prøver å få velgeren ut av "P" uten å trø på bremsepedalen. M. Quote
MortenE Posted March 23, 2008 Author Posted March 23, 2008 Tror det er bildet som lyver litt her! Mørkt og med nytt kamera, så er det ikke lett å få til alle innstillingene... "Stangen" står i "D" posisjonen. M. Quote
MortenE Posted March 23, 2008 Author Posted March 23, 2008 Tror du skal bestille time hos øyelege... Var nettopp ute å sjekket, og stanga står definitivt i D posisjonen! Hele problemet er att jeg ikke får beveget den til venstre til 4 posisjonen. M. Quote
Thomas Madsen Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 ække bare noe som har detti nedi da ?? sjekk med lommelykt elns om det ligger noe dritt nedi og sperrer sidelengs bevegelse... Quote
Roger H. Posted March 24, 2008 Posted March 24, 2008 Det kan jo være så enklet som ThomasM forslår.... Hva med et stag under som ligg litt på siden? Der er vel noen stag i samband med gearvelgeren vel? Disse har gummiforinger/kule i hver ende.. Tar jeg feil nå? Quote
MortenE Posted April 1, 2008 Author Posted April 1, 2008 Liten oppdatering. Ifg Bergs, er dette en kjent feil. Er velgermekanismen som trenger overhaling. Ifm med dette skal og en bryter som pleier å ryke byttes når en først er neddi der. Pris 2,5K-3K pluss bamsemoms, minus klubbrabatt M. Quote
Recommended Posts