Guest MBSL Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Noen som har prøvd denne typen voks fra Autoglym?Se hva "vår" lokale poleringshelt skriver om dette her: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=6033 Skal "bestille" tid hos han nå en av de nærmeste dagene, så får vi se hvordan det blir på en 040 svart SL... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Noen som har prøvd denne typen voks fra Autoglym?Se hva "vår" lokale poleringshelt skriver om dette her: http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=6033 Hva i all verden er detta for noe? (trim-4-eltre altså) 250,- for lakkrens og polering av bil? Noen som vet hvor han holder til? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 250' date='- for lakkrens og polering av bil? Noen som vet hvor han holder til?[/quote'] Utvilsomt en som synes det er veldig moro å polere bil, eller så er det blitt borte en null der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Det er faktisk utrolig, men sant!250.- for ca. 1,5 t. maskinpolering hørte jeg.Han holder til på Klepp (Jæren). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 250.- for ca. 1' date='5 t. maskinpolering[/quote']Er jo egentlig ikke så dårlig timebetaling om det er svart og han er ung. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Det er faktisk utrolig' date=' men sant!250.- for ca. 1,5 t. maskinpolering hørte jeg.Han holder til på Klepp (Jæren).[/quote'] Nesten verdt å kjøre over for ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Noen som har prøvd denne typen voks fra Autoglym? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paul Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Jeg prøvde den i går. Nå har jeg vært litt av en polish-hore tidligere, og hoppet fra merke til merke. Ble ikke så veldig fornøyd etter poleringen min i mai, men det er også min egen feil. Brukte litt feil type polish i forhold til hva jeg burde, derfor ønsket jeg gjerne å gjøre jobben på nytt. Hadde lest om denne ultra-shine, og siden jeg jo har en mørk bil så måtte denne prøves (første gang på Autoglym for mitt vedkommende). I korte trekk, den var utrolig lett å jobbe med. Den gjør som reklamen sier, etterlater ingen skjolder eller fettflekker (og jeg gjør alt for hånd, til og med). Den mørke lakken min ble svært fin etterpå, og jeg synes nesten at den fikk frem en glans i metallic'en som jeg ikke har lagt merke til tidligere. Eneste minus er at den ikke lukter like godt som andre merker jeg har brukt tidligere. Lukter fremdeles godt, men ikke like godt som andre. Slikt er jo subjektivt uansett. Godt fornøyd, kommer til å fortsette med denne nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted June 24, 2005 Share Posted June 24, 2005 Jeg fikk også polert min bil i går med denne voksen. Det ble brukt maskin til pålegging og resultatet ble bra. Den er ikke like "tøff" mot lakken som den vanlige til Autoglym, så den fjernet ikke små riper så godt. Alt i alt en grei voks, som ikke etterlater seg skjolder på en 040 svart SL...Kommer selv til å kjøpe og bruke denne voksen fremover, da jeg har to svarte MB`er og en svart Harley Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hamsun Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Deep Shine fungerer godt den. Ingen problemer med å anbefale den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 La over ett lag med Autoglym extra gloss i helgen, da ble det virkelig bra. Den gjør underverker på min svarte bil med tanke på ørsmå riper etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Torres Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Har det noe for seg å bruke denne på en sølvgrå bil, mon tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Du tenker da på extra gloss antar jeg? Den vil jeg anbefale på alle farger og typer lakk. Etter polering av felger, pleier jeg selv å legge på to lag med extra gloss. Dette ser meget bra ut samt den beskytter lakken på felgene meget bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Mot f.eks. fortauskanter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Torres Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Du tenker da på extra gloss antar jeg? Den vil jeg anbefale på alle farger og typer lakk. Etter polering av felger' date=' pleier jeg selv å legge på to lag med extra gloss. Dette ser meget bra ut samt den beskytter lakken på felgene meget bra.[/quote']Hmm, litt "mystery-tour"-spørsmålsformulering fra min side der ser jeg. Nei, jeg mente egentlig Ultra Deep Shine og om det har noe for seg å bruke på min sølvgrå bil. Extra Gloss Protection oppdaget jeg for en del år siden og har vært min faste følgesvenn siden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Mot f.eks. fortauskanter? Det er vel bare du som trenger det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Du tenker da på extra gloss antar jeg? Den vil jeg anbefale på alle farger og typer lakk. Etter polering av felger' date=' pleier jeg selv å legge på to lag med extra gloss. Dette ser meget bra ut samt den beskytter lakken på felgene meget bra.[/quote']Hmm, litt "mystery-tour"-spørsmålsformulering fra min side der ser jeg. Nei, jeg mente egentlig Ultra Deep Shine og om det har noe for seg å bruke på min sølvgrå bil. Extra Gloss Protection oppdaget jeg for en del år siden og har vært min faste følgesvenn siden. Tror ikke det har noe for seg på din lakk. Han som polerte min bruker den vanlige Autoglym poleringen på alle andre lakk farger. Den renser litt bedre og fjerner litt mer av riper etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Tror ikke det har noe for seg på din lakk. Han som polerte min bruker den vanlige Autoglym poleringen på alle andre lakk farger. Den renser litt bedre og fjerner litt mer av riper etc. Fått testet om holdbarheten på UDS er noe bedre enn vanlig super resin og Extra Gloss Protection? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted June 28, 2005 Share Posted June 28, 2005 Tror ikke det har noe for seg på din lakk. Han som polerte min bruker den vanlige Autoglym poleringen på alle andre lakk farger. Den renser litt bedre og fjerner litt mer av riper etc. Fått testet om holdbarheten på UDS er noe bedre enn vanlig super resin og Extra Gloss Protection? Nei SL`en har ikke vært ute av garsjen siden den ble polert. Venter på nye felger, står nå "lagret" på original hjulene Er blitt lovet at nye felger kommer til helgen, da skal det bli testing Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MBSL Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 UDS holder bra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts