Jump to content

Varme problemer

Hans-Petter

Recommended Posts

Trenger litt hjelp folkens.

I går når jeg parkerte bilen min så funket varme apperatet mitt. men i dag på morran funket det ikke. tempraturen holder seg på 80 grader. etter som bilen min har lukket masse vann i det siste har jeg fylt på vann på bilen og det var veldig varmt.

kan det være noe som bare trengs å bli tint opp? noen ide

220e 93 mod

Ja, når problemet oppstod relativt raskt, og som Røyskatten sier, noe kald luft der hos dere- ville jeg begynt med det siste du holdt på med. Om ikke du har fylt etter med frostvæske så bør du hive deg rundt. Det kan bli dyrt med sprukket varmeapp.register eller motorblokk...

Har du noe som lekker? Bruk "BarsLeaks" inntil du får fixet det, vindunderstoff som holder tett i 12mnd

"BarsLeaks" er et amerikansk middel, kjent fra 2dre verdenskrig. Har kjøpt dette på Scania i Ålesund.

Gangstad Maskin på Ellingsøy utenfor Ålesund har også solgt det, men helst i større kvanta.

Hvis det bare er 2uker til du skal på hospitalet med kjerra, da ville jeg kjøpt "radiatortett" fra din lokale bensinlanger...

"BarsLeaks" er dyrt og bra...og holder lenger enn alle andre. Så lenge at det er en fryd....

Trenger du "BarsLeaks" i garasja, så spør deg rundt, Aarnes, UsAutoParts m.fl. bør kjenne dette stoffet.