Jump to content

Rune T sine biler etter mars-08. Siste: R-klasse


RuneT

Recommended Posts

Jepp :mrgreen:, blir spennende. Må vel kjøpe autosol og sette ungene i arbeid hver 14 dag på disse......

Skal forresten legge Alfa 166ien ut til salgs igjen i løpet av neste uke. Driver med litt EU-godkjenning som ser ut til å koste kvanta her  :(

Må jo bytte litt bil av og til, heh...Men ikke lett å selge noe i disse dager.

Kartlegger for tiden hva jeg vil ha istedet, og må vel si jeg ikke vet helt.... :? Har lyst på det meste jeg ser.

Link to comment
Share on other sites

Kjempefine felger. Håper ungene dine ikke går lei av renhold/polering alt for fort da :lol:

Heh... I valget som jeg gir dem mellom å rydde rommet sitt eller gjøre felger vakre, så velger de nok det siste 8) Så får heller rommene se herja ut, haha

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Heh 8)

Takk gutter!! Det var jo litt ros jeg var ute etter, hehe :oops:

Nei Syver, jeg tenkte ikke på utseendet. Det ble vel ok ja, men jeg synes fremdeles den sporer litt, og det hadde jeg ikke ikke trodd siden ET bare er 4mm avvik fra boka.

Bra med luft i de (40) er det også.... Men nå er jo 245 bredde sikkert nok på en slik bil....

Onsdag skal bilen på service. Det er den 4 servicen i løpet av 18000km :mrgreen: Slå den!!

Edit: har tatt vekk noen bilder og tekst om en grønn viano som var her siden bildene ikke fantes lenger. Da ble innlegget ditt etter dette litt rart Håvard, så jeg måtte legge inn denne teksten 8)

Link to comment
Share on other sites

Er jo nok av sølv og svarte biler for tiden 8), så denne er litt annerledes ja...

 

Fant forøvrig feil i hjulstillinga som det første verkstedet tok ved skifte av et endeledd :?

BOS Volda tok ny kontroll, og bilen er merkbart mer stødig men fremdeles ikke helt 100.....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvor lang tid brukte de på det da?

Har hørt de er en smule treige der :lol:

Gikk fort det. 2 dagers ventetid på time og 1500 for kontroll. Krangler litt med dem nå fordi de mener de fant feil og det forrige verkstedet som tok kontrollen før det er ikke enig. Driver og sammenligner noen tallskjema nå....

 

Fant forresten en kjenning på Finn:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14857262&sid=xz9sfgf6Byi308600&WT.svl=Link

Ikke minibuss men 8-seter. Denne solgte jeg i 2003 for kr 325000 med km på 135000. Var strøken da jeg solgte den. Mye bil for pengene her for den som er interessert. Skulle egentlig kjøpt den tilbake, men det får holde med 1 kassebil.......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Spoileren er nokk til s123.. er for lang for s124 :(

 

Du har PM, Rolf Åge!!  (Unnskyld off topic, Rune :lol:)

 

Forøvrig så ser den grønne ut som en spennende bil. Som HolgersEN sier, så er det mer enn nok av sølv og sort. Så forresten ut som om du trenger nye dekk foran på den grønne??

 

PS! Senterkoppen på Brabus felgen v.f. står på hodet.... :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Takk for fin service Rune :D

Bare hyggelig å hilse på deg. Jeg kjørte til Otta, deretter kjørte sambo til dattera mi. Jeg var derfor passe i svima da jeg tumla ut av bilen i natt. Resten av turen regna det trollkjerringer...

Spoileren er nokk til s123.. er for lang for s124 :(

Men det ordner seg nok :)

Det var dritt ja....

Om ikke Charlie vil ha den, så kjører jeg hjem igjen også og kan plukke den opp igjen. Det går helt fint.

Send meg en sms før onsdag kl 1500 så legger jeg det inn i kjøreplanen. Skal lande med fly ca kl 1400 onsdag

Link to comment
Share on other sites

Du har PM, Rolf Åge!!  (Unnskyld off topic, Rune :lol:)

Forøvrig så ser den grønne ut som en spennende bil. Som HolgersEN sier, så er det mer enn nok av sølv og sort. Så forresten ut som om du trenger nye dekk foran på den grønne??

PS! Senterkoppen på Brabus felgen v.f. står på hodet.... :lol: :lol:

Helt OK Charlie!

Det er den desidert peneste spoileren til s123 dette synes jeg, så tanken din er ikke dum. Og den fungerer perfekt. Behovet for bakvisker blir omtrent fraværende.

Angående den grønne: Her dreit jeg meg skikkelig ut gitt.... :? :oops:

638 (vito/V-klasse 96-03) hadde luftfjæring på alle V-klasser uansett Trend eller Ambiente og vanlig fjæring på Vito. I min enfoldighet trodde jeg det fortsatt var slik at Viano som erstatter V-klasse hadde luftfjæring. Men neida...

Viano Trend har ikke luftfjæring og den grønne er en Trend med omtrent alt synlig utstyr som ambiente. Jeg har tilbudt å selge den videre, men får ikke lov. Min svoger vil absolutt ha den likevel (han la ut flerfoldige tusen på luftfjæringa på sin gamle V-klasse...). Den er meget lekker med beige skinn og mørke ruter. Akkurat nå er han på langtur og nyter nybilen 8)

Senterkopp på Brabus :shock: Har du sett.....direkte pinlig. Trodde ikke du skulle se det... Ville nok aldri ha skjedd på Dekk1 :P

Må se om de kan dreies rundt mens de er på bil... 8)

Link to comment
Share on other sites

Dette ordner seg Rune :)

Blir vel det samme om jeg eller du selger den til Charlie :D

Jeppjepp, men jeg tenkte slik at om ikke Charlie vil ha den, så har du kjøpt deg et lite problem, mens jeg er på "som før" om jeg tar den tilbake.

Som Charlie er jeg vant til "alt for kunden", hehe.

Nå er det også slik at det ikke er mer enn 3 år siden jeg hadde 123, og det kan fort skje igjen....

Nå vil vel Charlie bare det beste for sin nye bil, så vi diskuterer sikkert et ikkeproblem her, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...