Jens Honoré Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Gå til: http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.benzsociety.com/photo/76a1c683e7682f2d.jpg&imgrefurl=http://www.benzsociety.com/car_showall.php&h=375&w=500&sz=65&hl=no&start=102&sig2=3OsKe4gE3qIYg9LG6K9NUw&um=1&tbnid=2Mh9r5sUQm59HM:&tbnh=98&tbnw=130&ei=knXiR-eWCpHGgQLZ0uyxCA&prev=/images%3Fq%3DBrabus%2Bw123%26start%3D100%26ndsp%3D20%26um%3D1%26hl%3Dno%26rlz%3D1G1GGLQ_NONO263%26sa%3DN Så klikker du på "Benz W123 280 E-Racing " Quote
Roger H. Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Registrert i Bangkok, pris på forespørsel....... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Syver, ser du på?? Ja, det kan du banne på at jeg gjør, hehe. Gikk litt tråkt på dem sidene der.. Denne var jo som hentet ut fra Strømstad, hehe... Hadde sklidd rett inn der den Haru sett.. Vrir meg i smærter her På en annen side, så hadde mye vært gjort på en times tid for å fått denne bilen til å sett respektabel ut Hva hadde dere gjort? Skal vi se om vi har nogenlunde samme mening her Quote
FrodeS Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 På en annen side, så hadde mye vært gjort på en times tid for å fått denne bilen til å sett respektabel ut Hva hadde dere gjort? Skal vi se om vi har nogenlunde samme mening her Syns den var tøff, jeg Bakfra ble det litt overkill med den potta og vingen, men uten det hadde vi begynt å snakke fugl. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 På en annen side, så hadde mye vært gjort på en times tid for å fått denne bilen til å sett respektabel ut Hva hadde dere gjort? Skal vi se om vi har nogenlunde samme mening her Syns den var tøff, jeg Bakfra ble det litt overkill med den potta og vingen, men uten det hadde vi begynt å snakke fugl. He he... nja.. jeg er kanskje for sær, hehe... Tenk deg ensfarget bil og uten de duppedittene bak da, da hadde den blitt noe bedre. Quote
T.Vårlid Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 off.... eneste jeg kunne arvet fra denne var baklyktene, di var fine! Quote
FrodeS Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 På en annen side, så hadde mye vært gjort på en times tid for å fått denne bilen til å sett respektabel ut Hva hadde dere gjort? Skal vi se om vi har nogenlunde samme mening her Syns den var tøff, jeg Bakfra ble det litt overkill med den potta og vingen, men uten det hadde vi begynt å snakke fugl. He he... nja.. jeg er kanskje for sær, hehe... Tenk deg ensfarget bil og uten de duppedittene bak da, da hadde den blitt noe bedre. Må vel inrømme jeg kan styre meg for forskjellige farger også. Det er vel noe panser og bakluke av karbon? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Må vel inrømme jeg kan styre meg for forskjellige farger også. Det er vel noe panser og bakluke av karbon? Ja det er av Karbon. Synes synlig karbon er UT jeg men.. Kan godt være det, men da lakkert.. Quote
Alexander Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Få på stjerne på grillen og få av den grusomme vingen og karbonen så er det en fet bil det der! Quote
Martin B. Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Syns den var frekk som få! kunne hatt en litt lavere vinge bak og en litt mindre japseprega potte, men ellers tøff. Carbon er deilig.... Quote
CHARLIE Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 off.... eneste jeg kunne arvet fra denne var baklyktene, di var fine! Men likevel så feil på en 123-bil..... En 123-bil skal være så orginal som mulig. (Bortsett fra hvite blinkere foran, sort plast i grillen og fete tidriktige 16" felger/dekk :mrgreen:) Quote
TomB Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 Få på stjerne på grillen og få av den grusomme vingen og karbonen så er det en fet bil det der! tja! så enig som det går ann å bli det! ville dog kvitta meg med den potta da =D Quote
CHARLIE Posted March 23, 2008 Posted March 23, 2008 Få på stjerne på grillen og få av den grusomme vingen og karbonen så er det en fet bil det der! tja! så enig som det går ann å bli det! ville dog kvitta meg med den potta da =D Alt dette er sånt japse-sjit som ikke hører hjemme på klassiske Mercedeser :lol: Quote
Stian Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 Originalpolizei? Alt var RÅÅÅÅKult. Eneste som kunne vært fikset på var koffertlokket som går ned over baklyktene. Listen kunne vært fjernet der også siden alla andre lister er vekk. Og det rattet passet ikke inn. Alt annet, kuuuult Quote
Martin B. Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 tøfft med "romskip" speedometer... Jeg syns fortsatt bilen er driiiiiitfeeeet 8) Quote
Alexander Posted March 25, 2008 Posted March 25, 2008 For min del har det ikke noe med "orginalpolizei" å gjøre. Jeg syntes bare ikke endringene jeg nevnte var noe som gjorde noe ekstra for bilen. Quote
Frode Posted March 26, 2008 Posted March 26, 2008 Hvis dette skulle blitt bra, så måtte vingen og potta fjernes og bakenden må ned 4-5 cm for å unngå traktor look.... Quote
Recommended Posts