Jump to content

Bytte motor i 270 cdi

FrodeS

Recommended Posts

En bekjent av meg har planer om å legge inn bud på en '01 E270 cdi med gåen motor. Den tålte visst ikke 150.000 km på et oljeskift, så plutselig sto det noen råder gjennom blokka.

Hvis man har lik motor, så burde det være en grei jobb å skru den ene inn, og den andre ut, men det er jo aldri godt å vite hva som er likt, eller om de har forandret på småting.

Jeg fant en motor i Sverige fra en '04-modell, vil den passe inn uten noe tull? Hvilke andre motorer kan man evnt. putte inn? Er 270 lik hele veien? Om det er 170 eller 177 hk spiller i grunn ingen rolle.

Steve har en passende 270CDI-motor med 162.000km for salg - denne selges med garanti og motoren kan byttes her nede om ønskelig.. Hvis det er interessant kan jeg be om pris både med og uten installering hvis du vil? Den kan sikkert strappes på en palle og sendes også..

Steve har en passende 270CDI-motor med 162.000km for salg - denne selges med garanti og motoren kan byttes her nede om ønskelig.. Hvis det er interessant kan jeg be om pris både med og uten installering hvis du vil? Den kan sikkert strappes på en palle og sendes også..

Det er i aller høyeste grad interessant.

Vet du hvilke motorer som er passende eller ikke?