Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er ikke dette det samme som Norteknikk på Forus driver med da??

Det står om noe massasje-greier som skal funke bra. Jeg vet ikke om det er noe nytt. Brodern hadde sin Volvo V70 hos Nordic Dent på Vøyenenga, som tok noen parkeringsbulker i høyre bakdør samt noen på panseret. Sålangt jeg kan se, så ble ikke det noe "80-90%" reparasjon. Jeg har også sett dette bli gjort hos Mercedes i Sindelfingen en gang. En skulle nesten tro det er trolldom.

Posted

Javel, hvor holder de til ? Har noen småbulker som irriterer noe veldig  :(

Posted

Javel, hvor holder de til ? Har noen småbulker som irriterer noe veldig  :(

Jeg anbefaler ALLE å ta en titt på medlemsfordelene våre. De er linket til fra hovedsiden, og de kommer ut i hvert MB Tidende.

http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_mtree&task=listcats&cat_id=42&Itemid=142

Her står det å lese :

Nor Teknikk A/S

Forusbeen 1, Stavanger, 4033

http://www.norteknikk-as.no/

Smarte reparasjoner av: småbulker uten lakkering, svihull i stoffseter, rifter eller slitasje i skinnseter, syntetisk skinn på dørtrekk og skader i dashbord. . -20% rabatt på gjeldende satser. Startpris på stående og liggende flater etter ...

Posted

En kamerat av meg jobber som bilselger hos G-Bil ved Sørlandssenteret rett nord for Kristiansand (Skoda, Chrysler, Jeep - han heter forresten Geir Skogdalen). Han fortalte sist jeg var innom og snakket skiiit at de hadde en slik kar der i nærheten som "samlet opp" noen bestillinger og så kom og brukte en ettermiddag på å drive ut onde ånder og bulker fra både kundebiler og bedriftens egen bruktbilpark med ujevne mellomrom. Så det finnes folk der ute som driver med dette, selv om det nok er langt mellom dem. Ifølge kameraten blir resultatene i de fleste tilfeller helt strøkne, og uansett ekstremt bra i forhold til innsparingen i kroner og øre.

MVH Tore